Jump to content

[NEW][600-700€]Gwnhugo.


GwnHugo

Recommended Posts

Budget: Rond de 600 tot 700 euro.

Doel: Ik wil er snel mee kunnen internetten. Ook is het belangrijk dat je er mee kan designen (photoshop etc) en ook een beetje gamen. Maar hij hoeft niet de allernieuwste spellen aan te kunnen.

Desktop of laptop: Desktop denk ik.

Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit.

Benodigde randapparatuur: In ieder geval een beeldscherm en misschien nog een muis en toetsenbord als ik nog geld overhoud.

Besturingssysteem: Windows 7 lijkt me.

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Niks eigenlijk.

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Nee

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Aangezien ik niet veel van hardware weet, lijkt het me het beste om hem in elkaar te laten zetten.

Extra koeling (voor overklokken)?: Lijkt me niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

als je er zelf niet graag aan prutst, zoek ergens of je een Acer M3800 kan vind, die PC heeft alles wat jij kan nodig hebben: ik kan er goed op gamen in Full HD (GT320 Grafische kaart), ik kan goed ermee photoshoppen, heeft een snelle dualcore, 1TB hardeschijf, DVD writer, voldoende aansluitmogelijkheden, toetsenbord en muis meegeleverd, 22" full HD scherm meegelever, Win7 Home Premium, haartlezer voor bijna alle soorten geheugenkaartjes 4GB RAM en tot slot: een kast die er niet mis uitziet, deze heb je voor 699 euro, ik had hem voor 650 euro (korting :D) en aangezien jullie daar maar 19% ipv 21% BTW hebben, zal die prijs vast nog wat lager zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tip. :)

Die ziet er wel goed uit.

Ik heb zelf niet zo'n verstand de grootte van beeldschermen, maar we hebben een ander beeldscherm

en die is 1920×1080. Zoiets zou mooi zijn, maar kleiner kan ook wel. Zo'n beeldscherm als bij die Acer zit lijkt me ook prima.

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

dit lijkt me wel iets :)

Klik : Dixons:Packard Bell

De processor , daar heb ik alleen niet veel verstand van , dat lijkt me weinig , maar verder krijg je er standaard Photoshop Elements 7 bij ( dutch version ) , heeft die genoeg ram geheugen , en harddisk ook , en omdat je niet veel verstand van hardware hebt kun je evnt nog een extern harde schijf bijkope ofzo als het te weinig is. En videokaart , die lijkt me naar jouw wens omdat je zij niet de splinternieuwste games :)

Succes :tu:

Nog een ding: Waarom dixons? Goeie service , en als er iet is helpen ze je meteen :) Niet zoals , de dure , en slechte service hebbende media markt :N

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Welke grootte moet het scherm zijn?

EDIT: topic gelezen, en ik heb een veel slechter scherm geselcteerd, maar toch een veel beter grapics card.

EDIT2: assemblage kost €55, naar mijn part veel te veel, je moet niet bang zijn, je moet al veel macht gebruiken om ze kapot te maken, gewoon kijken wat waar past.

4253848.jpg

EDIT3: maar als je slimmer bent, wacht je nog een maand en koop je dan een tweedehands 5850 voor €75 van iemand die snel een 6xxx kaart wil.

Bewerkt: door xelaim
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...