Gtaboy107 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 Natuurlijk Opus met Live is life! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 (bewerkt) Floorfillers zijn altijd verschillend, licht aan je publiek natuurlijk. Maar om maar even wat te noemen: *The black eyed Peas - I got a Feeling *Guusje meeuwis, met Brabant, proosten, dondert en het bliksemt, per spoor e.d *Voor vele inderdaad Frans bouwer/duits *Ill save the day *Acda & De munnik - Het regent zonnestralen *Marco borsato: - dromen zijn bedrog, binnen, zij e.d *Richting Nick en simon, jan smit e.d *Merditch books - Bitch Meer kan ik zo, 1,2,3 niet opsommen. Ik hoop dat je er wat aan hebt, ondanks de spelfouten. Bewerkt: 18 oktober 2010 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 In wat voor kroegen kom jij in vredesnaam ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) Imagine the Drunk Headbanging, Imagine the Hangover the next day . Bewerkt: 23 oktober 2010 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2010 Heeft iemand misschien nog enkele serieuze suggesties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2010 Het leek me altijd al een grappig idee om Frans te gaan zingen als je dronken bent. http://www.youtube.com/watch?v=m5e4-vf2ZbY Dit is min of meer een serieuze suggestie . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.