Jump to content

Tijd voor een nieuwe pc...


coolnniek9

Recommended Posts

Goeiemiddag dames en heren,

Het wordt eens tijd dat ik in December - Januari een nieuwe PC ga kopen.

Dat is ongeveer in maximaal 3 maanden. ( 2011 alweer! :D )

Laat ik beginnen met mijn maximale budget: €1000,-

Ik heb al een PC in het oogje, maar ik wil er graag Modern Warfare 2 op kunnen spelen. Kan dat met deze? :

Intel® Core™ i5 650M Processor (3,20GHz met Turbo Boost tot 3,46GHz, 4MB Intel® Smart Cache), 6GB DDR3 werkgeheugen, 1,5TB harde schijf, NVIDIA® GeForce® GT 230 met PureVideo® HD Videokaart, DVD-brander, WiFi, HDMI met Windows 7 home premium.

Zou dit een goeie computer zijn?

Bij voorbaat dank! :)

Link to comment
Delen op andere websites

HoiiI!

Wij kunnen nu wel een systeem voor je gaan samenstellen, maar over drie maanden, wanneer jij er eentje wilt gaan halen, zullen er weer nieuwe dingen op de markt zitten, en misschien wat prijswijzigingen. Dus kun je beter het topic bumpen wanneer je écht een pc wilt gaan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

KLIK. Ik heb ook een nieuwe PC voor het zelfde budget, en bj mij is dit eruit gekomen (zie link). Ik ga hem straks in elkaar zetten (had eerst wat problemen met een afgebroken sata poort op moederbord, vandaag een nieuwe ontvangen van Alternate!)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil toch nogmaals een statement maken om nog even te wachten. Ergens in Oktober komt weer een hele nieuwe serie videokaarten uit (AMD Radeon 6000) en begin volgend jaar verscheept men ook een doos met nieuwe Intel en AMD processoren. En aangezien je zelf al aangeeft dan pas je PC te kopen, kunnen we beter tegen die tijd kijken wat er allemaal mogelijk is. 1000 euro is alvast een mooi budget. Met een dergelijk budget kun je makkelijk een PC bouwen die elk CoD spel makkelijk kan draaien op de hoogste instellingen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...