Jump to content

Stevie's car theft


Edegem

Recommended Posts

Je weet zeker dat je het juiste voertuig hebt? Als je er met een ander voertuig staat, lijkt het me niet vreemd dat je er niet in kan. Als je het correcte voertuig bent ingestapt/opgestapt, krijg je een berichtje in je scherm dat je het juiste voertuig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet zeker dat je het juiste voertuig hebt? Als je er met een ander voertuig staat, lijkt het me niet vreemd dat je er niet in kan. Als je het correcte voertuig bent ingestapt/opgestapt, krijg je een berichtje in je scherm dat je het juiste voertuig hebt.

Ja dat gebeurde ook.

En ik dacht dat ik had gezegd:"met de gestolen auto". Is dat niet duidelijk genoeg?

Link to comment
Delen op andere websites

En ik dacht dat ik had gezegd:"met de gestolen auto". Is dat niet duidelijk genoeg?

Als auto "A" gestolen moet worden, maar je steelt auto "B", is auto "B" de gestolen auto...

Anyway, dit probleem ben ik nooit eerder tegengekomen. Ik hoop voor je dat iemand anders je wel kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja oke maar het is inderdaad wel dat voertuig.

Hoe dan ook, het probleem is nu opgelost want de garagepoort gaat nu open. Toch bedankt voor jullie hulp.

Ik bewerk dit bericht omdat je niet mag dubbelposten en dat begrijp ik.

Bewerkt: door Edegem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...