Crusher!! Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 (bewerkt) Hallow forummers Kheb weer een vraagje.. mijn laptop Acer Extensa 5220. gaat steeds piepen onder windows gebruik. bij elk schokje en bij elke aanraking.. eerst was het niet storend maar nu word ik er tog knetter gestoord van. en krijg ik neiging om laptop uit raam te gooien. iemand idee hoe ik dat achterlijke ding kan uitzetten? ALLE HELP WELKOM Edit: 't gekke is die piep komt normaal als er iets niet goed is. bij desktops..maar bij deze laptp werkt ELK onderdeel goed Bewerkt: 18 september 2010 door Crusher!! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Als je 'm inderdaad gewoon uit 't raam flikkert is de kans groot dat het achterlijke ding én uit is én ophoudt met piepen...problem solved Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Ik had er eerst ook last van bij mijn Acer Laptop, toen heb ik een beetje geknutseld en gekeken en toen kwam ik tot de conclusie dat er iets aan de hand was met me microphone. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2010 (bewerkt) Ik had er eerst ook last van bij mijn Acer Laptop, toen heb ik een beetje geknutseld en gekeken en toen kwam ik tot de conclusie dat er iets aan de hand was met me microphone. leuk. maar hoe kom ik van die piep af?, want computeren is zo niet leuk meer Bewerkt: 18 september 2010 door Crusher!! Reageren
Hayte Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Goh, hier hebben we ook veel aan. Je laptop piept. Neem aub eerst de moeite om erachter te komen waar het geluid vandaan komt. Je speakers, je scherm, je fans, etc. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2010 (bewerkt) Goh, hier hebben we ook veel aan. Je laptop piept. Neem aub eerst de moeite om erachter te komen waar het geluid vandaan komt. Je speakers, je scherm, je fans, etc. Trek je geheugen uit je pc, zet hem aan dan hoor je die piep die ik bedoel, en 't geluid komt rechts naast de muis vandaag. 't blijkt toch de speakers te zijn . maar hoe zet ik 't uit? Bewerkt: 19 september 2010 door Crusher!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.