Edegem Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 Beste mensen, Wanneer ik probeer in te loggen in Games for windows live, is er een probleem. Wanneer ik mijn e-mail adres en mijn wachtwoord er invul, klik ik op aanmelden. Maar dan staat er vanboven in een tekstballon: 'Fout bij aanmelden U kunt niet worden aangemeld. De Windows live ID of het ingevoerde wachtwoord is ongeldig. Voer uw informatie in en meld u opnieuw aan. Code: ########' # = een cijfer Vraag me nu AUB NIET ofdat ik het juiste wachtwoord heb ingevoerd of het juiste e mail adres. Want het is het juiste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 Klik dan op wachtwoord vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 18 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 Klik dan op wachtwoord vergeten. Dat heb ik ookal gedaan, maar dat helpt niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 Krijg je dan wel je wachtwoord teruggestuurd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 Krijg je dan wel je wachtwoord teruggestuurd? ja en als ik dan dat ander wachtwoord gebruik lukt het ook niet. Dus het heeft er duidelijk NIETS mee te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 heb je met dit account al eerder op GFWL ingelogd? je moet het account wel eerst bij GFWL hebben geregistreerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 (bewerkt) heb je met dit account al eerder op GFWL ingelogd? je moet het account wel eerst bij GFWL hebben geregistreerd Je moet inloggen met het e-mail adres dat je hebt gebruikt om dat account te maken. trouwens, die code is altijd 80048820 Is dat een code van een bepaalde fout ofzo? Bewerkt: 25 september 2010 door Edegem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 (bewerkt) sorry voor het dubbelposten. Dit was niet de bedoeling. Ik kan dit bericht niet verwijderen dus geef me hiervoor aub geen warn level. Bewerkt: 25 september 2010 door Edegem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 je moet wel je email en wachtwoord invullen hoe je ook op msn inlogt he want dat gebruikt de zelfde server Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edegem Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 je moet wel je email en wachtwoord invullen hoe je ook op msn inlogt he want dat gebruikt de zelfde server ik vul mijn e mail en mijn wachtwoord ook in. Hoe kan je nu anders inloggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2010 je moet wel je email en wachtwoord invullen hoe je ook op msn inlogt he want dat gebruikt de zelfde server ik vul mijn e mail en mijn wachtwoord ook in. Hoe kan je nu anders inloggen? het kan zijn dat je het wachtwoord anders is bij r* club dan bij msn wachtwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.