judoka27 Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 hallo allemaal heb vraag ?ik zag in een filmpje dat een speler iets opende tijdens het spelen en voertuigen kon selecteren en dan voor hem te voorschijn kwamen . hoe doet de gene dat ??? alvast bedankt Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 (bewerkt) Dat is waarschijnlijk een trainer. Simple Native Trainer bijvoorbeeld. Daarmee kun je moeilijk veel dingen en ook auto's spawnen. Hiero kun je hem downloaden. Bewerkt: 18 september 2010 door Luzhin2.4 Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Of een simpele Carspawner Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Dat is waarschijnlijk een trainer. Simple Native Trainer bijvoorbeeld. Daarmee kun je moeilijk veel dingen en ook auto's spawnen. Hiero kun je hem downloaden. Dat lijkt me stug, ik neem aan dat de topicstarter het over San Andreas heeft. Inderdaad gewoon een carspawner, of misschien de BC7 mod als je wat meer opties wilt. Reageren
judoka27 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 in dit filmpje zie je het gebeuren hoe die speler de auto te voorschijn haalt hoe en met welk programma doet hij dat ?? Reageren
PrioX Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Let wel op dat je GTA San Andereas op de PC moet hebben. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Allereerst, dat is duidelijk een modificatie. Dit topic hoort dus in het modding forum; verplaatst. Dan de mod zelf. Het is sowieso een scm mod, althans, op scm gebaseerd. Het is niet een externe trainer, omdat je ingame een SCM menu ziet. Hoogst waarschijnlijk is het een CLEO mod. Dan weten we in ieder geval in welke richting je moet zoeken. Ik vermoed dat het de carspawner van de bekende Duitse modder ZAZ is. Deze kan je hier vinden en downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.