Jump to content

auto te voorschijn

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal

heb vraag ?ik zag in een filmpje dat een speler iets opende tijdens het spelen en voertuigen kon selecteren en dan voor hem te voorschijn kwamen .

hoe doet de gene dat ???

alvast bedankt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is waarschijnlijk een trainer. Simple Native Trainer bijvoorbeeld. Daarmee kun je moeilijk veel dingen en ook auto's spawnen.

Hiero kun je hem downloaden.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Geplaatst:

Dat is waarschijnlijk een trainer. Simple Native Trainer bijvoorbeeld. Daarmee kun je moeilijk veel dingen en ook auto's spawnen.

Hiero kun je hem downloaden.

Dat lijkt me stug, ik neem aan dat de topicstarter het over San Andreas heeft. :engel:

Inderdaad gewoon een carspawner, of misschien de BC7 mod als je wat meer opties wilt. :)

Geplaatst:

in dit filmpje zie je het gebeuren hoe die speler de auto te voorschijn haalt

hoe en met welk programma doet hij dat ??

Geplaatst:

Allereerst, dat is duidelijk een modificatie. Dit topic hoort dus in het modding forum; verplaatst.

Dan de mod zelf. Het is sowieso een scm mod, althans, op scm gebaseerd. Het is niet een externe trainer, omdat je ingame een SCM menu ziet. Hoogst waarschijnlijk is het een CLEO mod. Dan weten we in ieder geval in welke richting je moet zoeken. Ik vermoed dat het de carspawner van de bekende Duitse modder ZAZ is. Deze kan je hier vinden en downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...