Jivisstudios Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Hoe werkt de eerste missie van the Driverschool "The 360"? Ik snap er niks van, als ik W of S indruk, is het gelijk afgelopen en krijg ik een of andere vage score te zien :S Welke toetsen moet je precies gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) W indrukken en HEEL snel S. Die 2 inhouden, en dan met pijltjes naar links of rechts Driving_School_01_-_The_360.avi B) Bewerkt: 27 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Je moet ook wel pijltje links of rechts doen. EDIT: Dit zei Lounger ook al :unsure: Bewerkt: 27 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 dat zei ik al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Sorry niet gelezen :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Te Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ik snap er niets van help!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 gewoon pijltje naar voren en naar achteren tegelijk inhouden en dan pijltje naar links of rechts! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 gewoon W en S tegelijk indrukken, en dan een pijltje naar links of rechts doen.... Volgens mij had ik et al zo verteld. Tis ook duidelijk te zien in mijn filmpje dat ik eerst een stukkie naar voren rij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666boost666 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 als je goed w en s en a inhoud of andere stuur knoppen en je maakt precies in tijd de 360 heb je hem gelijk 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Je kan ook nog een kijkje nemen in de walkthrough. Laat dit topic nu maar rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.