Jump to content

Altijd dik blijven

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er een manier om te zorgen dat je altijd dik blijft, dus dat je altijd 100% fat hebt, en dat er niks vanaf gaat? Zelfs niet als je rent, fietst, of in de gym traint?

Geplaatst:

Als je de cheat BTCDBCB doet ben je altijd dik. Als je afgevallen bent doe je hem weer opnieuw.

Dan blijf je dus niet áltijd dik..

Overigens zag ik dit topic staan tussen de ''recently added topics'' en ik keek wel even raar op, ik verwachtte het in lyvestyle ofzo.. :7

Geplaatst:

Ja maar als je dan over straat rent oid moet je dat nog steeds elke vijf minuten intikken. Dan kan je ook net zo goed de hele tijd blijven eten. Ik wil juist iets zodat je nooit vet kan verliezen.

Geplaatst:
Overigens zag ik dit topic staan tussen de ''recently added topics'' en ik keek wel even raar op, ik verwachtte het in lyvestyle ofzo.. :7

Haha, ik had bijna hetzelfde...alleen dacht ik Lifestyle in plaats van lyvestyle, maar dat zijn details. Nog vreemder is dat dit in 't GTA III-Forum staat; volgens mij is Claude niet dik en kan hij dat ook niet maar zo worden. En dat zonder te trainen in een gym of iets dergelijks...

Geplaatst:

Oh, tuurlijk, dit hoort in San Andreas. Deze forums zijn een stuk onoverzichtelijker geworden in de tijd dat ik weg ben geweest.

Geplaatst:

San Andreas valt toch ook in de "III Era"? Naast onoverzichtelijk is dit forum ook nog verwarrend geworden.

Geplaatst:

Als je dat wilt met behulp van mods, dan zit je hier wel aan het goede adres. Het wordt III-era genoemd, om kort aan te geven dat dit modding gedeelte over SA, VC en III gaat, terwijl het andere gedeelte over IV gaat. Vanwege hele verschillende modding technieken en verschillende engines.

Geplaatst:

Oeps, sorry mensen, mijn fout...sorry ~Lance Vance, ook ik ben er een tijdje uit geweest en weet niet precies hoe 't allemaal in elkaar steekt hier. Jij zit goed, ik fout...mea culpa.

Geplaatst:

Als je dat wilt met behulp van mods, dan zit je hier wel aan het goede adres. Het wordt III-era genoemd, om kort aan te geven dat dit modding gedeelte over SA, VC en III gaat, terwijl het andere gedeelte over IV gaat. Vanwege hele verschillende modding technieken en verschillende engines.

Niet te vergeten het GTA2-era natuurlijk, maar nou is deze knaap nog niet geholpen..

Geplaatst:

Niet te vergeten het GTA2-era natuurlijk, maar nou is deze knaap nog niet geholpen..

GTA2 is altijd al een aparte categorie geweest, vandaar dat ik die niet genoemd heb.

Een manier is via een kleine eenvoudige CLEO mod is, waarin je een loop maakt die zorgt dat je dik blijft. Weet alleen niet hoe dat ingame eruit zou zien, om nu altijd het "dikker worden" balkje in beeld te krijgen is ook niet mooi natuurlijk. Kan je zelf CLEO scripten?

Geplaatst:

Als je de cheat BTCDBCB doet ben je altijd dik. Als je afgevallen bent doe je hem weer opnieuw.

Dan blijf je dus niet áltijd dik..

Overigens zag ik dit topic staan tussen de ''recently added topics'' en ik keek wel even raar op, ik verwachtte het in lyvestyle ofzo.. emo.gif

ik ook emo.gif

Geplaatst:

Oh jongens, het is goed te merken dat jullie allemaal dachten dat dit lifestyle was... :7

Maar goed, je hoeft ook niet per se altijd dat balkje in beeld te hebben. Je kan controleren wanneer je vet minder is dan x, en dan verhoog je die weer tot 100%.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...