~Lance Vance Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Ik heb gewoon wat dingen aan gepast in een van de .dat files, en nu werkt het volgens mij. Bedankt voor alle reacties. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 @Beagle: Duh... Natuurlijk was dat de bedoeling m.b.v. dat CLEO script. Ik zou ook niet weten hoe je het anders zou moeten doen. Ik schreef er alleen bij dat ik niet wist of je dan, wanneer je het vet-gehalte verhoogt, automatisch dat balkje ziet of niet. @~Lance Vance: nice. Misschien ook handig om even te vertellen hoe je dat gedaan hebt, zodat andere leden er ook gebruik van kunnen maken? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Oh ja. Ik heb GTA San Andreas/Data/ar_stats.dat geopend met Kladblok en de waarde "STAT_DEC_FAT" veranderd naar 0. Er zijn ook waardes voor Muscle en Health enzo die je ook op 0 kan zetten als je nooit Muscle wil verliezen. Reageren
Beagle Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 @Beagle: Duh... Natuurlijk was dat de bedoeling m.b.v. dat CLEO script. Ik zou ook niet weten hoe je het anders zou moeten doen. Ik schreef er alleen bij dat ik niet wist of je dan, wanneer je het vet-gehalte verhoogt, automatisch dat balkje ziet of niet Nah, dan had je het duidelijker moeten vertellen.. Jij had het over een constante loop, ik over een voorwaardelijke . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.