Bierbuikje Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Er schoot me iets te binnen en meteen maar wat geprobeerd. Wat vinden jullie? BB Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Niet zo moeilijk, maar wel mooi Ik vind het een 6 waard Reageren
Royboow Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Allez zelf gemaakt, stadje enzo? Ziet er weer gaaf uit, 8/10 Reageren
R-fl3x Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Leuk gevonden! Hoe maak je dat toch? 8.5/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Leuk gevonden! Hoe maak je dat toch? 8.5/10 Paint open -> stadje maken -> ufo maken -> aanvallen maken -> stop het geheel in photoshop -> plaats de tekst er boven -> maak de gif en klaar is kees. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Geniaal! Al geloof ik er totaal niet in, toch een 9/10 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Leuk gemaakt! 9/10 Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Grappig idee. Alleen laat de film 2012 heel wat anders zien Ik zou er zelf het geduld niet voor hebben en daarom een 8/10. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Niet zo moeilijk, maar wel mooi Ik vind het een 6 waard Het is een signature die relatief makkelijk te maken is, dat is inderdaad waar. Het ziet er mooi uit, ook waar. Het is een zes waard, ik ga daarover niet met jou in discussie gaan want dat cijfer hangt af van je smaak. Ik snap alleen niet dat je het mooi vindt en dat je het toch 'maar' een 6 geeft? Is het omdat het niet zo moeilijk is? In dat geval slaat dat lage cijfer voor een mooie signature (jij zegt alleszins dat je 'm mooi vind) nergens op, want je hoeft geen uren werk te stoppen in een signature om tot een mooi eindresultaat te komen. Ik wou dit gewoon even mededelen, niet dat ik me er aan erger dat je zo goed als geen argumenten geeft. Zelf vind ik het een origineel idee, ik had toen ik op dit topic klikte eerder gedacht om een mooie sig te zien van het einde van de wereld in echt 2012, The movie stijl. Je hebt me echter verrast, wat een pluspunt is. Verder is het een mooie animatie, die anderen waarvan ik hun naam niet zal noemen, niet kunnen maken, ookal denken ze van wel. Een verbeterpuntje vind ik de plaatsing van de tekst, ik zou deze boven de gebouwen zetten, nu zie je de top van enkele gebouwen niet meer zo goed (ook door een lichte glow of iets dergelijks rond de tekst?). Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Een verbeterpuntje vind ik de plaatsing van de tekst, ik zou deze boven de gebouwen zetten, nu zie je de top van enkele gebouwen niet meer zo goed (ook door een lichte glow of iets dergelijks rond de tekst?). Ja, er zit inderdaad een glow om de tekst heen omdat het anders niet leesbaar is imv het gebouw erachter. Wat ik probeerde was om de tekst groot in het midden te plaatsen, maar zonder die glow zou het onleesbaar zijn. Ik had dat gebouw beter ergens anders kunnen plaatsen. Bedankt voor je reactie. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.