Jump to content

Hoe maak je een bewegende avatar?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Ik ben een apple gebruiker, en nu wil ik een avatar maken die beweegt.

Ik open mijn eerste foto met voorvertoning en dan klik ik op de 3: >>>

En selecteer ik "kolom". Daar sleep ik mijn 2e foto in.

Nu kan ik ze bewegen. Dan wil ik het opslaan, maar dan werkt het niet meer.

Als ik het weg klik, dan heb ik nog steeds alleen de 1e foto.

Wie wilt mij helpen? Supergtagamer

Geplaatst:

Je slaat het zeker op als een .PNG of een .JPG bestand?

In dat geval moet je het opslaan als een .GIF. Dit doe je (in Photoshop) door 'Save for Web & Devices' te selecteren. Dan beweegt hij wel. ;)

Geplaatst:

Je slaat het zeker op als een .PNG of een .JPG bestand?

In dat geval moet je het opslaan als een .GIF. Dit doe je (in Photoshop) door 'Save for Web & Devices' te selecteren. Dan beweegt hij wel. ;)

Dat kan niet :(

Ik kan hem alleen opslaan als: photoshop - Cineon - Inleiding voor grote documenten - photshop PDF - photoshop Raw - PNG - TIFF

Alleen als die. Nog meer hulp?

Ik geruik atthans CS2

Geplaatst:

Phoe, da's lang geleden. Ik dacht dat je het dan via een apart programma moest exporteren en opslaan, maar da's lang, lang, lang geleden.

Geplaatst:

Misschien dat je het als PSD (Photoshop) kun opslaan, en dan in Photoshop hem kan opslaan als .GIF?

Ik kijk even :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het nu in een .GIF staan.

Hoe zet ik ze nu bij elkaar dat ze bewegen?

EDIT:

Ik heb 2 bestanden met: .GIF die in een bestand moeten

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

Ik dacht dat je dit al had? Dat je al 1 afbeelding had? :puh:

Hoe je een animatie in Photoshop maakt zie je hier.

Ok, bedankt.

Maar hoe doe ik dat nu zonder dat hij knippert, maar dat ik eerst het ene plaatje zie, en dan een ander plaatje?

Ik heb echt snel hulp nodig.

Supergtagamer

Geplaatst:

De tijden aanpassen, zo laat je plaatje 1 5 seconden zien, en plaatje 2 ook 5 seconden. Zo switcht die wel de heletijd tussen die 2 plaatjes, wil je dit niet hebben, dan doe je plaatje 1 5 sec. en plaatje 2 een abnormaal lange tijd (zoiets als 500 seconden ofzo? :puh:)

Geplaatst:

De tijden aanpassen, zo laat je plaatje 1 5 seconden zien, en plaatje 2 ook 5 seconden. Zo switcht die wel de heletijd tussen die 2 plaatjes, wil je dit niet hebben, dan doe je plaatje 1 5 sec. en plaatje 2 een abnormaal lange tijd (zoiets als 500 seconden ofzo? :puh:)

Dat weet ik wel, maar hoe heb je zeg maar:

:dans: Dit is een bewegende. Zo wil ik ook een plaatje laten bewegen. Verschillende

plaatjes laten bewegen na elkaar.

Hoe doe je dat?

Geplaatst:

Je wilt ze dus laten afwisselen van elkaar?

Dan moet je (zoals Flippie13 al zei) de tijd aangeven. Bijvoorbeeld beide frames 5 seconden ofzo. Je moet er ook voor zorgen dat je maar 2 frames hebt, niet nog 1 ertussen waar niks op staat. ;)

Geplaatst:

Je wilt ze dus laten afwisselen van elkaar?

Dan moet je (zoals Flippie13 al zei) de tijd aangeven. Bijvoorbeeld beide frames 5 seconden ofzo. Je moet er ook voor zorgen dat je maar 2 frames hebt, niet nog 1 ertussen waar niks op staat. ;)

Ja, dat weet ik nu wel.

Maar ik heb stel: Nu een 2e frame. De eerste staat een plaatje op die ik heb geimporteerd naar adombe imageReady.

Dan maak ik een nieuw frame aan, en daar staat het zelfde plaatje op als frame 1. Hoe verander k die?

Geplaatst:

Door je tweede afbeelding erop te zetten, en de laag van je eerste afbeelding in het tweede frame uit te zetten.

Ik heb het al :tu:

Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...