Big-Bear Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb heel de tijd bijna robbing uncle sam uitgehaald, als je in dat magazijn met die forktlift de eerste 2 kratten haald van de 4 lukt dat gewoon goed, maar die daar agter saan komen er nooit op, waar ligt dit aan kan ook aan mij liggen anders moet ik andere pakken maar dats irri :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 bij mij ging et echt super simpel :huh: der stonden er 2 binnen geloof ik, en 2 buiten voor zover ik me nog kan herinneren. post anders je savegame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Kijk anders in de walkthrough. Ik heb gedaan wat erin stond en het is van de eerste keer gelukt. En die Hummers die je achtervolgen kan je gewoon van de straat rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 De Walktrough was erg handig. Bij mij stonden er vier dozen binnen en twee buiten. Had ze op een rijtje gezet, en steeds als ik klaar was met zo'n doos dan hielp ik Ryder met die leggermannetjes neerschieten! Dan moet je volgens mij naar één of andere garage in Willowfield rijden. Drukte de hele tijd de toeter in, en dan gooit Ryder dozen naar ze.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 het beste is om eerst die 2 dozen buiten te pakken je moet die lift ver onder die dozen drukken en steeds nadat je 1 doos heb gepakt moet je ff ryder helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldbreak Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 heeft iemand misschien msn en kan ik mijn saved game daar naartoe sturen voor die missie ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 heeft iemand misschien msn en kan ik mijn saved game daar naartoe sturen voor die missie ? klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.