FGras Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) De Playstation Move-Controller. release: kerst 2010 Move Controller + PSeye pack voor nog geen €100,- Beelden zeggen meer dan woorden: http://www.youtube.com/watch?v=7JROOEx236k Comments? Bewerkt: 11 maart 2010 door FGras Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Hoera, zelfs Sony kopieert de Wii nu al. Ik ga dit alvast niet kopen. Reageren
Hayte Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Hoera, zelfs Sony kopieert de Wii nu al. Ik ga dit alvast niet kopen. Ik wil niet veel zeggen, maar hij is super orgineel. Er is geen kabel tussen de PS3-mote en de Sonychuck. Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Super origineel is wel redelijk misplaatst. Hoe je het ook went of keert er is met een heel erg schuin oog tijdens het ontwikkelings proces naar de Wii, en het succes daarvan, gekeken. Echter zijn er natuurlijk wel andere dingen en zal in sommige opzichten deze "PS Move" beter zijn dan de controller van de Wii. Ook is dit dé kans voor Sony om met een mooie bundel incl. deze nieuwe controller aankomende kerst heel wat Wii-kopers naar de PS kamp te trekken. Ze kunnen nu immers (nagenoeg) hetzelfde bieden als de Wii en daarboven op de bekende HD aspecten van de PS3 met de daarbij behorende games welke nooit met een Wii gepseeld kunnen worden. Ik ben tot nu toe redelijk enthousiast en Sony kan hier echt wat mee. Nu is het afwachten wat natal van Microsoft gaat brengen, een zelfde ervaring of een totaal andere (in de positieve of negatieve zin) ook is het wachten op wat Nintendo doet, maar potentie is er zeker voor Sony met deze nieuwe stap. Reageren
Hayte Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Ik denk niet dat de Move echt populair zal worden, omdat dit gewoon ongemakkelijk zal werken zoals de SIXAXIS en de WiiMote. Ook zal ik een USB-hub moeten aanschaffen, twee USB poorten zijn dan gewoon te weinig xD Ik snap overigens eerlijk gezegd het verschil niet tussen de EyeToy en Project Natal. Bij Project Natal kan je je hele lichaam gebruiken!!! Wat was dat karate spel bij EyeToy dan? En dat ramen schoonmaken? Nintendo heeft trouwens toch helemaal niks nieuws aangekondigd? Geen WiiToy of iets in die richting. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Het is misschien niet heel origineel, maar het lijkt er wel op dat Sony PlayStation het doel gaat halen wat Nintendo wou gaan halen met de Wii. Namelijk de 1 op 1 besturing, ik heb wat dev diary's gezien en daar word gezegd dat ze zelfs de draaiing van je arm kunnen vast stellen. Mocht dit allemaal in deze motion controller komen gemixt met leuke games voor ook de hardcore gamers met een prijsje van 40/50 euro moet dit toch wel een succes worden. Mocht het net zoals de Wii controller later nog allemaal extra's nodig heeft zoals de Wii Motion Plus hoeft het van mij allemaal niet, maar zoals het nu word gepresenteerd ga ik hem zeker kopen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Het lijkt mee een gaaf apparaatje, maar ik denk dat het niet zo'n succes gaat worden aangezien (ik) de Wii mote niet zo fijn vind besturen. (ik heb zelf geen Nintendo Wii, maar mijn vrienden wel...) Mijn reden waarom ik hem niet zo fijn vind qua besturing is dat ik bijv. moeite heb om hem recht te houden bij bijv. typen van tekst. Maar als Sony de controller zo heeft gemaakt dat hij niet zo snel beweegt dan bedenk ik wel of ik hem misschien wel wil. Reageren
Kryziek Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Ik denk dat hij veel beter word als de Wii, vooral ook om de kwaliteit van de games. Maar dat balletje voorop hoeft van mij ook weer niet. Vind ik eerlijk gezegd (atm) spuuglelijk! Als ik een PS3 had zou ik hem wel halen Vaarwel Wii!!! Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 zonder dat lelijke balletje ziet het er echt heel vet uit, Maar snap niet waar dat gekleurde balletje goed voor is. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Zolang die onzin van de Wii niet naar de PS3 komt vind ik het best. En de kwaliteit van de games moet ook wel goed zijn. Reageren
ricovs Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Ik denk wel dat ik hem ga kopen maar weet het nog niet zeker, ziet er in ieder geval erg mooi uit. voor de mensen die niet weten wat het gekleurde balletje doet: de Playstation Eye volgt die balletjes en dat komt op je scherm(anders had je geen Ps Eye nodig) Groeten, Ricorvs Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Ik denk wel dat ik hem ga kopen maar weet het nog niet zeker, ziet er in ieder geval erg mooi uit. voor de mensen die niet weten wat het gekleurde balletje doet: de Playstation Eye volgt die balletjes en dat komt op je scherm(anders had je geen Ps Eye nodig) Groeten, Ricorvs Dacht ik al... Maar ik snap alleen niet waarom ze die zo zichtbaar gemaakt hebben. Had net als bij normale afstandsbedieningen gewoon bijna onzichtbaar kunnen zijn. Reageren
HA5H Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 ben hier juist heel blij mee! Hoef ik niet eens meer een Wii met SD kwaliteit te kopen Reageren
j0uk3 Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Ga ik zeker kopen , ligt waarschijnlijk lekker inde hand. En als je nu kijkt naar xbox (360) controller en PS3 en Gamecube, het is ook zowat hetzelfde. En de wii heeft ook zon gewone controller dus namaak is het niet, gamecontrollers zijn nooit origineel geweest. Reageren
Hayte Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Het is misschien niet heel origineel, maar het lijkt er wel op dat Sony PlayStation het doel gaat halen wat Nintendo wou gaan halen met de Wii. Namelijk de 1 op 1 besturing, ik heb wat dev diary's gezien en daar word gezegd dat ze zelfs de draaiing van je arm kunnen vast stellen. Mocht dit allemaal in deze motion controller komen gemixt met leuke games voor ook de hardcore gamers met een prijsje van 40/50 euro moet dit toch wel een succes worden. Mocht het net zoals de Wii controller later nog allemaal extra's nodig heeft zoals de Wii Motion Plus hoeft het van mij allemaal niet, maar zoals het nu word gepresenteerd ga ik hem zeker kopen. Heb jij ooit op een Wii gespeeld? Als je daarbij de Wii-mote draait (dus met je arm gaan "rollen") registreert je Wii dat ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.