Jump to content

PlayStation Move - De Discussie

Recommended Posts

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

9

• HA5H

5

• Hayte

5

• End Of The Riot

3

Geplaatst:

Wauw! we krijgen onze eigen lichtgevende playstation dildo.

Ziet er leuk uit deze ga ik zeker kopen.

Maar voor de mensen die op een nieuwe creatie van nintendo zitten te wachten moeten het zo zien,

Als dit een hit word dan zal nintendo beseffen dat ze met een geheel nieuwe console moeten komen om dit te overtreffen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er leuk uit deze ga ik zeker kopen.

Maar voor de mensen die op een nieuwe creatie van nintendo zitten te wachten moeten het zo zien,

Als dit een hit word dan zal nintendo beseffen dat ze met een geheel nieuwe console moeten komen om dit te overtreffen.

:schater:

Maar bij nader inzien denk ik dat het nog wel kan mee vallen. Misschien is het beter dan het eruit ziet.^_^

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik vindt het een Epic, Rip-Off Fail. :7

Ik zelf heb een Wii gehad, de games waren wel leuk, maar ook wel een beetje kinderachtig.

Ik snap totaal niet hoe je dit ding kan gebruiken bij een Playstation 3 game?

Ik zie mezelf nog niet door de woonkamer kruipen met een soort van lichtgevend stokje als wapen in Modern Warfare 2.

En volgens mij heeft Sony er ook nog niet over nagedacht dat sommige mensen niet zoveel ruimte hebben om met zo'n ding in het rond te zwaaien.

Geplaatst:

Ik vindt het een Epic, Rip-Off Fail. :7

Ik zelf heb een Wii gehad, de games waren wel leuk, maar ook wel een beetje kinderachtig.

Ik snap totaal niet hoe je dit ding kan gebruiken bij een Playstation 3 game?

Ik zie mezelf nog niet door de woonkamer kruipen met een soort van lichtgevend stokje als wapen in Modern Warfare 2.

En volgens mij heeft Sony er ook nog niet over nagedacht dat sommige mensen niet zoveel ruimte hebben om met zo'n ding in het rond te zwaaien.

Ruimte is meestal het probleem niet, maar ik zie me toch ook niet cod of gta met zwierende armen spelen hoor :7, dat ding zou nogal eens snel tegen de muur kunnen vliegen :7

Geplaatst:

Maar ik zie het al helemaal bij LittleBigPlanet hoor. Oké, je moet pas op het einde springen, oké, omhoog met controller! It work not. Nog een keer, snell!!!! Hup Hup Hup!!!! verdomme, te laat. Godver, nou springt hij pas :duh:

Geplaatst:

Multifunctioneel hé. ;)

Nou je het zegt, je kan er het verkeer mee regelen en je kan er ook mee op het vliegveld gaan staan. :Y

Geplaatst:

Ik denk wel dat ik hem ga kopen maar weet het nog niet zeker, ziet er in ieder geval erg mooi uit.

voor de mensen die niet weten wat het gekleurde balletje doet:

de Playstation Eye volgt die balletjes en dat komt op je scherm(anders had je geen Ps Eye nodig);)

Groeten, Ricorvs

Dacht ik al...:puh: Maar ik snap alleen niet waarom ze die zo zichtbaar gemaakt hebben.:7 Had net als bij normale afstandsbedieningen gewoon bijna onzichtbaar kunnen zijn.

Nou, bij een normale afstandsbediening hoef je alleen maar richting de tv de mikken en op een toets te klikken, daarbij hoef je geen cursor te besturen.

Bij de Wii hebben ze het ook niet, maar daar heb je wel een speciale infrarood strip erbij gekregen (en dan vind ik persoonlijk zo'n balletje beter).

En ik vind dat ding er echt uitzien als een mislukte dildo, ik pak me wii wel als ik mijn armen wil bewegen ^^

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik weet niet of dit een hit gaat worden. Ik vind het veel op de wii lijken. Ik denk dat playstation gewoon playstation moet blijven en niet dat het wii-achtig wordt..

Ook is het dat echte gamefanaten dit niet gaan kopen, omdat die willen het liefst zo min mogelijk inspanning doen voor een game en nu moeten ze opeens met de handen gaan zwaaien :S..

Ik vind zelf dat xbox 360 het beter heeft gedaan. Een beetje van de Wii afgekeken, maar toch iets compleets nieuws. Alleen ik denk dat het voor de xbox 360 het veel duurder wordt

Geplaatst:

Ik weet niet of dit een hit gaat worden. Ik vind het veel op de wii lijken. Ik denk dat playstation gewoon playstation moet blijven en niet dat het wii-achtig wordt..

Ook is het dat echte gamefanaten dit niet gaan kopen, omdat die willen het liefst zo min mogelijk inspanning doen voor een game en nu moeten ze opeens met de handen gaan zwaaien :S..

Ik vind zelf dat xbox 360 het beter heeft gedaan. Een beetje van de Wii afgekeken, maar toch iets compleets nieuws. Alleen ik denk dat het voor de xbox 360 het veel duurder wordt

Hoe kan de XBox iets van de Wii afkijken als het toch duidelijk een EyeToy rip-off is?

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Nee, maar het lijkt me wel een tof ding. Ik wacht en misschien dat ik het ooit in de toekomst ga aanschaffen.

Geplaatst:

Ik zie er niet echt iets in. Alle mensen die al met zo'n stikkie willen zwaaien, hebben al de Wii gekocht. De overige mensen zijn de al wat meer hardcore gamers die gewoon lekker op de bank met een fijne controller willen zitten. Ik ga 'm niet kopen, daar ben ik 100% zeker van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...