Nissan Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Net als Project Natal vind ik dit weer zo'n kansloos iets. Mensen die willen zwiepen hebben een Wii. De PS3, PC en Xbox 360 zijn voor de hardcore gamers, maar er dus geen casual shitdingetje van . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) Ik heb de starterpack voor mijn verjaardag gekregen, maar gisteren nog de navigatie-controller erbij gekocht. Verder heb ik de game 'Racket Sports' gekocht. Wel heb ik al gelijk bij die game een probleem op kunnen merken: De handelingen zijn uiterst traag. Gisteren probeerde ik vaak een bal bij een aantal minigames te slaan, maar omdat hij niet snel genoeg reageerde, kon ik niet tegen de bal meppen... Maar verder is de Move echt top! Ook leuk dat je de motion controller kunt gebruiken in het XMB-menu. Ik wil trouwens vandeweek een 2e motion controller erbij kopen, maar is dat de moeite waard als er heel weinig een vriend komt? Want anders vind ik 40 euro een beetje verspilling van het geld... -Haakon-: Hij is inderdaad een stuk preciezer dan de Wii. Overigens vind ik dat kalibreren ook zeer irritant. Ik heb dit ook heel vaak moeten doen als ik die game 'Racket Sports' doe, en ik wil bijvoorbeeld van tennis, naar tafetennis gaan. Weer kalibreren. Bewerkt: 19 september 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
HA5H Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) Voor dat geld inderdaad, maar je hebt voor een aantal games al 2 motion controllers nodig, zoals bij het vechten (voor het dragen van het wapen en schild, bij boogschieten en nog wel wat meer. Ook lijkt het me wel grappig om te zien hoe het eruit zou zien als er een GTA zou komen die Move-compatibel is. Bewerkt: 19 september 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
HA5H Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) Zonder bol? Als ik de T knop achter de motion controller indruk + naar links of rechts beweeg, doet die dat. Of hoe zit dat? Anders moet ik toegeven dat dat een knap staaltje techniek is. Bewerkt: 19 september 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Ikzelf heb een XBOX 360, dus een Move zal er bij mij niet komen. Aangezien ik ht liefst gewoon met een controler in een stoel hang, komt er bij mij ook geen Project Natal(of hoe dat mag heten) in. Voor het familie-gevoel hebben we een WII, en dat vind ik voldoende. Maar de PS3-spelers wens ik er veel plezier mee Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Verplaatst naar Console & Game Events en samengevoegd met bestaand topic. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Ik ga het voorlopig ook maar bij de Wii houden, als er in de toekomst leuke games komen voor de playstation Move dan zal ik hem misschien wel kopen, maar voorlopig nog niet. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Ik heb het helemaal gehad met Racket Sports... Of het ligt aan de controller, of aan de game. De bewegingen die ik wil maken, worden telkens zeer laat in-game geregistreerd... Ik heb daarvoor al best veel wedstrijden verloren. Weet iemand of het aan het spel ligt, of de controller? Reageren
Velaro Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Ik heb het helemaal gehad met Racket Sports... Of het ligt aan de controller, of aan de game. De bewegingen die ik wil maken, worden telkens zeer laat in-game geregistreerd... Ik heb daarvoor al best veel wedstrijden verloren. Weet iemand of het aan het spel ligt, of de controller? Zelf heb ik hier helemaal geen last van.. De bewegingen worden gewoon meteen weergegeven. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 zonder dat lelijke balletje ziet het er echt heel vet uit, Maar snap niet waar dat gekleurde balletje goed voor is. Dieptekijking. Aan de kleur van het bolletje wordt geloof ik de afstand tot het scherm bepaald. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Ik heb het helemaal gehad met Racket Sports... Of het ligt aan de controller, of aan de game. De bewegingen die ik wil maken, worden telkens zeer laat in-game geregistreerd... Ik heb daarvoor al best veel wedstrijden verloren. Weet iemand of het aan het spel ligt, of de controller? Zelf heb ik hier helemaal geen last van.. De bewegingen worden gewoon meteen weergegeven. Hoe hou je de controller dan vast? Echt aan het uiteinde/onderkant, of juist dichter bij het balletje? En ja, dat maakt veel uit, want toen ik net i.p.v. boven, onder vasthield, reageerde hij wel een stuk sneller. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Ik heb het helemaal gehad met Racket Sports... Of het ligt aan de controller, of aan de game. De bewegingen die ik wil maken, worden telkens zeer laat in-game geregistreerd... Ik heb daarvoor al best veel wedstrijden verloren. Weet iemand of het aan het spel ligt, of de controller? Zelf heb ik hier helemaal geen last van.. De bewegingen worden gewoon meteen weergegeven. Hoe hou je de controller dan vast? Echt aan het uiteinde/onderkant, of juist dichter bij het balletje? En ja, dat maakt veel uit, want toen ik net i.p.v. boven, onder vasthield, reageerde hij wel een stuk sneller. Naar mijn weten maakt het niets uit waar je je hand hebt, zolang je hem maar niet op het balletje houdt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Nou, dan zal het wel aan het spel liggen. Want als ik dit zo hoor, kan ik me niet voorstellen dat het aan de Move controller ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.