judoka27 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 hallo allemaal heb een vraag welke wagen is copcarru in het spel GTA SA Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 De Police Ranger. Raar genoeg heeft die geen pagina op WikiGTA (of ik kijk er zeker weer over heen ..). Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Ranger op WikiGTA Reageren
judoka27 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) en copcarla copcarvg copcarsf ik weet niet of er nog meer zijn maar weet iemand welke auto's dit zijn in het spel ? alvast bedankt en weet iemand of daar ook misschien een lijst voor is Bewerkt: 19 september 2010 door judoka27 Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Een Cop is een politieagent. Een copcar is dus een politieauto Voor meer informatie verwijs ik je ook door naar WikiGTA, daarnaast kun je ook op de SA-mp wiki kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.