Jump to content

PSP.


BoerTijger

Recommended Posts

Deze is de beste uit de UMD-serie. De kwaliteit/kleuren zijn heel goed, en er zit een ingebouwde microfoon in. (Overigens zou ik je aanraden geen PSP Go te kopen.) Hij verschilt praktisch weinig van de 2000; alleen iets meer processor-kracht, beter scherm,... Er zijn wel geruchten over een PSP2, dus zou ik nog even het nieuws in het oog houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is de beste uit de UMD-serie. De kwaliteit/kleuren zijn heel goed, en er zit een ingebouwde microfoon in. (Overigens zou ik je aanraden geen PSP Go te kopen.) Hij verschilt praktisch weinig van de 2000; alleen iets meer processor-kracht, beter scherm,... Er zijn wel geruchten over een PSP2, dus zou ik nog even het nieuws in het oog houden.

Ah kijk hier heb ik wat aan.

Oke bedankt. Ik zal er eventjes overna denken :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Deze is de beste uit de UMD-serie. De kwaliteit/kleuren zijn heel goed, en er zit een ingebouwde microfoon in. (Overigens zou ik je aanraden geen PSP Go te kopen.) Hij verschilt praktisch weinig van de 2000; alleen iets meer processor-kracht, beter scherm,... Er zijn wel geruchten over een PSP2, dus zou ik nog even het nieuws in het oog houden.

Maar omdat de PSP2 nog niet aangekondigd is, ga er maar vanuit dat het een dikke 2+ jaar gaat duren Sony kennende.

Daarnaast, GO! is minder omdat het scherm kleiner is, maar je kunt hem wel makkelijk in je zak stoppen tegenover een 1000/2000/3000, en dat je vast zit aan de prijs dat Sony wilt voor een game en dus geen tweedehandse of afgeprijsde games kunt kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...