Jump to content

ibm xseries 330

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de server ibm series 330 aangeschaft , maar , nu vraag ik me af hoe ik een besturingssysteem moet installeren , zonder dat het toetsenbord of muis het doen , de muis en toetsenbord zijn verbonden d.m.v USB , maar er is anders geen andere aansluiting voor muis of toetsenbord. Weet iemand hoe ik bij deze server een muis aansluit??

Plaatje van google , dit is dus me server:

ibm_xseries_330.jpg

Bewerkt: door davedavy
Geplaatst:

Ik snap het probleem niet helemaal, als je een USB-muis en -toetsenbord en beeldscherm reeds hebt aangesloten, dan moet het toch mogelijk zijn een besturingssysteem te installeren?

zadni-pohled-na-ibm-xseries-330-1u-server-s-cpu-intel-pentium-3.jpg

2USB ingangen moeten toch genoeg zijn? :) Anders koop je die kabel die hierboven is geposted.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Ik snap het probleem niet helemaal, als je een USB-muis en -toetsenbord en beeldscherm reeds hebt aangesloten, dan moet het toch mogelijk zijn een besturingssysteem te installeren?

Dat is het probleem , die doen het niet , wel op een normale pc maar niet op die server , maar , als ik die kabel koop kan ik dan muis en toetsenbord aansluiten?? Want ik heb er al een nieuwe videokaart ingezet zodat ik me beeldshcerm kon aansluiten

Geplaatst:

Ik weet het niet.

Maar toen ik ging googlen vond ik die kabel.

dus ik neem aan dat je dan die nodig hebt, verder zou ik het ook niet weten.

En degene van wie je de server gekocht heeft weet hij dat niet?

Geplaatst:

Ik heb er zelf een nieuwe videokaart in , nu heb ik wel beeld maar het toetsenbord nog niet , bestaat er ook een ( goedkopere ) kabel voor een gewone vga aansluiting?? ( Waar ik een toetsenbord op kan aansluite )

Geplaatst:

Ik zou het niet weten.

Maar volgens het boekje staat ook dat je zo'n kabel nodig hebt klik

Dus ik denk dat je er niet omheen kunt.

Als ik jou was zou ik gewoon een mailtje sturen naar IBM en vragen hoe je het moet aansluiten en of ze alleen een kabel met 2 PS2 poorten leveren.

ik moet toch die kabel kopen -,- , daar zit toch een prijsje aan...

Weet iemand miss een andere server ? ( Max 150 euro ) Met normale vga , toetsenbord en muis aansluiting?

Bewerkt: door davedavy
Geplaatst:

Mag mij jouw logica ontgaan? In plaats van zo'n kabeltje te kopen omdat hij te duur zou zijn, koop jij liever een geheel nieuwe server voor 3 keer de prijs?

Geplaatst:

Ik heb er zoveel *** mee , dat ding neemt zoveel plaats in beslag , op die webshop stond de helft van de werkelijke grote :duh: , maar die kabel is btw in dollars , kan ik het dan ook in nl kopen?

Geplaatst:

Ik heb er zoveel *** mee , dat ding neemt zoveel plaats in beslag , op die webshop stond de helft van de werkelijke grote :duh: , maar die kabel is btw in dollars , kan ik het dan ook in nl kopen?

nou dan heb je er 2 van staan, dat is ruimte besparing wou je zeggen :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...