Jump to content

MTA San Andreas


claud

Recommended Posts

Hallo ik heb GTA San Andreas en MTA SA dus ik heb geprobeerd maar hij geeft aan dat ik mods gebruik. Ik heb mijn backup erin gepropt (vervangen met gemodde rsgames san andreas) en verrekt hij werkt nog niet, ik heb SA opnieuw geinstalleerd en nogsteeds hetzelfde verhaal :cry: ik gebruik voornamelijk Parkour/freerunning, ragdoll, N95 Granaten volgens mij :S en door mijzelf gemaakt Cell Phone New Led (rood groen blauw) (onder constructie)

Ik wil graag MTA doen dus als jullie een oplossing weten bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder alle bestanden in de GTA San Andreas user files map, die te vinden is in mijn documenten, verwijder daarna San Andreas, verwijder ook de restjes die achterblijven (C:/Program files/Rockstar Games/Gta San Andreas) En instaleer dan GTA San Andreas. Herinstaleer MTA en kijk of het werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder alle bestanden in de GTA San Andreas user files map, die te vinden is in mijn documenten, verwijder daarna San Andreas, verwijder ook de restjes die achterblijven (C:/Program files/Rockstar Games/Gta San Andreas) En instaleer dan GTA San Andreas. Herinstaleer MTA en kijk of het werkt.

Heb ik al geprobeert, ik zal even vertellen wat mijn grote probleem is.

Ik wil heel graag GTA San Andreas online spelen dus heb ik MTA San Andreas geinstalleerd.

Dan start ik het op doe ik gwn de goede map krijg ik dit (GTA San Andreas data files have been modified) terwijl ik alles uit mijn cleane backup in de data map heb verplaatst. (ter toevoeging heb ik op een eenoftandere aparte manier dit: GTA San Andreas/data/data) ik probeer het nog eens maar het wil gewoon niet lukken. ik heb cleo eruit gegooid GTAIII.IMG backup erin gezet water1 en water en al die shit maar ik kom alleen in de Russische stealth server en dat is saai. Ik heb al eerdere aanvaringen gehad ook met VC-MP dat ik niet meer mijn spel kon opstarten en dat wil ik liever niet riskeren met GTA San Andreas. zijn er misschien ook nog multiplayer mods voor San Andreas die wel vertrouwelijk zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo leden ik heb een probleem met MTA SA wat mij behoorlijk de strot uit begint te hangen :duh: Ik kan op geen enkele server komen alleen op de stealth server ik heb GTA Sa opnieuw geinstallerd de gehele backup erin gegooid maar ik krijg steeds Data files have been modified. Ik vertrouw SA-MP niet want het heeft GTA Vice City omgebracht met VC-MP. En ik gebruik de volgende mods:

Cleo mods van a naar b om meerdere dingen te kunnen in SP ik heb iets gelezen dat dit toch onmogelijk is in MTA maar ik heb het er uit gegooid.

Ik gebruik een skateboard mod en een surf mod. (zou geen probleem moeten zijn aangezien ik in MTA geen board kan vinden neem ik aan) (gunbox (en die andere) is aangepast in de IMG Folder voor het skateboard)

Ik heb drift handling in een paar verschillende auto's aangepast (volgens mij ook bij een fiets) (ik heb video's gezien van MTA SA dat ze dit gwn gebruikten) ik heb deze inmiddels al terug zien te draaien met de backup.

Ik gebruik ENBSeries die ik naar eigen mate heb aangepast. (ik heb video's gezien van MTA SA dat ze dit gwn gebruikten)

Ik heb een dubbele data folder (hiervan weet ik niet of dit de oorzaak is maar hier een voorbeeld GTA San Andreas/data/data)

Ik heb liberty city solide gemaakt maar ik kon al niet joinen voor dat ik dit heb gemod (En ook bij deze geldt ik heb video's gezien van MTA SA dat ze dit gwn gebruikten)

Ik gebruik verder geen mods naast de lijst ^ maar ik heb wel een dubbele data folder. Zijn er misschien ook MP mods waarmee ik wel online kan (het mag ook SA-MP zijn maar dat vertrouw ik niet) Ik wil erg graag hulp voor mijn probleem.

Groet, claud

overige info Mijn PC draait op Windows 7

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Topic samengevoegd met je vorige topic, je kunt hier gewoon verdergaan (meerdere topics vergroten de kans dat je geholpen wordt echt niet).

Je hebt dus, behalve CLEO mods, een skateboard en een surf mod, drift handling mods, ENBSeries, een dubbele data folder en een solide Liberty City mod, geen enkele modificatie? Dat je spel dan niet werkt, vreemd... :{ Zonder gekheid; denk je echt dat je dan nog op een multiplayer-modificatie kan spelen? Ik raad je aan eens een nieuwe, frisse installatie te doen en daarmee eens online proberen te spelen. Verwijder je spel, dan de overgebleven resten in Rockstar Games » GTA San Andreas en dan nog eens gta_sa.set in Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files. Hierna kun je dan eens opnieuw installeren, waarschijnlijk werkt het dan wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Topic samengevoegd met je vorige topic, je kunt hier gewoon verdergaan (meerdere topics vergroten de kans dat je geholpen wordt echt niet).

Je hebt dus, behalve CLEO mods, een skateboard en een surf mod, drift handling mods, ENBSeries, een dubbele data folder en een solide Liberty City mod, geen enkele modificatie? Dat je spel dan niet werkt, vreemd... :{ Zonder gekheid; denk je echt dat je dan nog op een multiplayer-modificatie kan spelen? Ik raad je aan eens een nieuwe, frisse installatie te doen en daarmee eens online proberen te spelen. Verwijder je spel, dan de overgebleven resten in Rockstar Games » GTA San Andreas en dan nog eens gta_sa.set in Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files. Hierna kun je dan eens opnieuw installeren, waarschijnlijk werkt het dan wel.

Ik heb een nieuwe datamap gedownload met handling erin ik heb inmiddels een server gevonden waar het echt om het driften gaat en daar mag ik in met mods, dat is de enigste ik ga nu verder proberen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Er zit een systeem in MTA 1.0.4 waarbij spelers automatisch niet ingame kunnen met mods. Waardoor ook cheaters zeer gemakkelijk gefiltert worden. Waarschijnlijk is de server die jij joinde een MTA 1.0.3 Server waar deze filter niet werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...