Zombiespeed Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Heey, is er een mod ofzo voor San andreas dat je de camera view vanuit de auto hebt, dus dat je je stuur ziet enzo En dat t ook veilig is met SAMP enzo Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) Camera Hack. hoi ja die is er.. Klik hier om te downloaden. dit is de versie v1.2 voor gta sa [pc] Bewerkt: 19 september 2010 door RAMAKERS Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) Oke, maar ik heb nu dus een probleem omdat het woordje hack erin staat denkt mn pc dat t gevaarlijk is en verwijderd ie gelijk een dll file van t bestand, dus kan het progamma nie aanzetten Hetzelfde als ik mn virusscanner uitdoe Kan bijv niet iemand dit bestand de naam verranderen en dan uploaden op mediafire ofzo? Bewerkt: 20 september 2010 door Zombiespeed Reageren
Beagle Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Je zal moeten wrikken in je virusscanner.. je kan vast wel ergens iets vinden om het te negeren. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Maar hang je dan altijd uit je auto of is er een knopje dat je moet indrukken? Want ik wil niet de heletijd uit de auto hangen dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.