Jump to content

GTA 4 personages sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Ik had zijn om weer eens te photoshoppen, zo hier

is een nieuw ontwerp:

168scwm.jpg

[img=http://i55.tinypic.com/168scwm.jpg]

Wat vinden jullie ervan? En ratings wil ik graag horen.

Ik heb er zo'n 5 minuutjes aan gewerkt :puh:

Supergtagamer

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

Sorry dat ik het zeg, maar dat je 5 minuten eraan hebt gewerkt kan je inderdaad wel zien. De

renders zijn veel te klein en staan er verkeerd op. Het lijkt net alsof ze zweven. Ook zijn ze

heel erg slecht gerenderd. Verder heb je er ook niet veel mee gedaan, waardoor hij best saai

is.

Het ziet er niet uit!

Ik vind het niet mooi, je moet ze groter maken en daarna moet je er nog effecten aan toevoegen, want dit is niks.

Bereid je maar voor op meer slechte reacties

0.25/10

Bewerkt: door Royboow
Geplaatst:

Het ziet er niet uit!

Ik vind het niet mooi, je moet ze groter maken en daarna moet je er nog effecten aan toevoegen, want dit is niks.

0.25/10

Je pense qu'il est soigné pour un jeune de 11 ans

Ne parlez pas négativement !!!

Nederlands:Ik vind het wel goed voor een 11 jarige

Praat niet zo negatief !!!

Geplaatst:

Mooie beoordeling hierboven. Hier heeft de TS echt wat aan. :tu:

De signature is wat saai. Je hebt gewoon een afbeelding gepakt, en drie renders erop geplakt. Probeer wat meer effecten te gebruiken, en je renders wat meer in te blenden. ;)

Dit zegt me al genoeg:

Ik heb er zo'n 5 minuutjes aan gewerkt :puh:

Veel(al gerespecteerde) photoshoppers besteden minstens een kwartier aan hun creaties. Kijk, je kunt wel een paar renders neerkwakken op een plaatje van Google en zeggen dat je een signature hebt, maar zo werkt dat in mijn ogen niet - het is gewoon tuts volgen tuts volgen tuts volgen. Door tutorials wordt je alleen maar beter. Het arsenaal graphics tutorial van GTAForum is voor een GTAForum zeker gezien bizar groot. Maak dan er dan ook gebruik van. De Full Signature Tuts zijn zeker een aanrader, maar ik zou eerst beginnen met het volgen van die van Visser23 (Klik). Hij legt het goed uit en je kunt het dmv de plaatjes simpel volgen. Ik weet het, de uitkomst van de tutorial is niet fantastisch maar het is een begin, en een begin heeft een vervolg. Als ik het zo zie vind ik het zeer zwak dat je de reactie van Royboow afdoet met het gegeven dat je maar 11 jaar bent. So what?

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Het ziet er niet uit!

0.25/10

Je pense qu'il est soigné pour un jeune de 11 ans

Ne parlez pas négativement !!!

Nederlands:Ik vind het wel goed voor een 11 jarige

Praat niet zo negatief !!!

:7, ik kan nog beter. Ik maak er nog wel een, maar dan een betere :puh:

En ik ben nog maar een beginner :bonk:

Geplaatst:

Ik vind het al leuk dat jij Renders kan maken, die kon ik zelfs nog niet toen ik zo oud was als jij. :puh:

Maar zoals al vermeld; meer effecten zou het zowat een stuk beter maken. Ook zweven Luis & Johny een beetje. ;)

Zoek misschien een andere achtergrond uit, want ik zie niet in of de personages ooit leuk zullen passen op die achtergrond. 0_0

Geplaatst:

Ook zweven Luis & Johny een beetje. ;)

:7

Ik ga nu direct een nieuwe bewerking maken :tu:

Goed plan. :Y En post de signature pas als je zelf tevreden bent, pas als je zelf zoiets hebt van, "ja, dit vind ik een mooie signature". Het punt is dat je een sig post omdat je het zelf mooi vind, niet omdat je een sig wil posten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...