Jump to content

epic fail! gta iv werkt niet meer als je wat dan ook voor een mod erop zet..


RAMAKERS

Recommended Posts

hoi, sinds kort heb ik problemen ik had vnadaag xlives.dll erop gezet en toen werkte hij niet meer na verwijderen van xlives.dll deed ie het nog niet ik probeer het nu al 52x vandaag maar telkens blijft ie kapot gaan ik heb windows 7 en heb alle dingen die ik nodig heb proccesor video kaart e.t.c hij werkte perfekt totdat er op eens een automatiese verandering was [update]

en nu weigert ie alles heb het spel al 52x her instaleert wat moet ik nu doen??!!??

groetjes ramakers.

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder je het oude spel ook? Want als je een spel verwijderd en dan opnieuw installeerd dan zou hij het moeten doen. Staat er een error code ofzo als je het spel opstart?

hoi, ja ik verwijder hem kompleet, en daarna doe ik regedit en verwidjer alle data van het spel uit de register maar dan doet hij het weer alleen hij werkt niet meer als ik

2 mods wil instaleren en xliveles instaleer.

mod 1: Taser-new-effect [was getest maar opeens crashte pc]

mod 2: Cardommer 2.0beta [deed het eerst]

xliveles: xliveless-0.999b7 [werkte ook]

Bewerkt: door RAMAKERS
Link to comment
Delen op andere websites

typ eerst maar eens in fatsoenlijk Nederlands, zo helpt bijvoorbeeld het gebruik van punten en komma's al een hoop, aan dit valt geen eind te breien.

zo als ik bij een laats bericht heb getypt naar jou;ik heb een leer achterstand waardoor ik dat niet kan! respecteer me zo als ik ben bedankt alvast.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb toch ook moeite met taal? dat is geen excuus om je bericht niet goed in elkaar te zetten. Als zinnen moeilijk voor je zijn(en dat kan, en dat respecteer ik ook) zou je je probleem ook stap voor stap kort uit kunnen leggen in een opsomming.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb toch ook moeite met taal? dat is geen excuus om je bericht niet goed in elkaar te zetten. Als zinnen moeilijk voor je zijn(en dat kan, en dat respecteer ik ook) zou je je probleem ook stap voor stap kort uit kunnen leggen in een opsomming.

hoi, ja ik had dat kunnen doen maar was het helemaal vergete;kortom: edit: probleem opgelost dsoun.dll is kapot [asi loader]

heeft iemand een nieuwe asi loader? tis nodig voor speedometer.

ps: wesley123, hoe doe jij dat van justin bieber toch vind het best wel grappig! :puh: ben je fan van hem? ik heb niks tegen hem maar ben ook weer geen fan..

Bewerkt: door RAMAKERS
Link to comment
Delen op andere websites

ik begrijp je probleem nu een beetje beter. Aangezien je gta4 nu op de laatste versie is heb jee een asi-loader en mods nodig die deze game versie ondersteunen, kortom zoek dat op.

Ook is het nodig om LaunchGTAIV.exe als administrator uit te voeren, anders kan de asi-loader zich niet aan het proces 'vastplakken' dus werkt hij niet correct of werkt het spel helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik begrijp je probleem nu een beetje beter. Aangezien je gta4 nu op de laatste versie is heb jee een asi-loader en mods nodig die deze game versie ondersteunen, kortom zoek dat op.

Ook is het nodig om LaunchGTAIV.exe als administrator uit te voeren, anders kan de asi-loader zich niet aan het proces 'vastplakken' dus werkt hij niet correct of werkt het spel helemaal niet.

oke, je kan ook een beetje info op me profiel pakken. lees het even door; wat mij betreft kan dit forum op slot dan.. slotje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...