Jump to content

Gwnhugo vs Tomhagen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Maakt niet echt uit

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Maakt niet uit

Tijd van inlevering: Z.s.m.

Opmerking:

Bewerkt: door GwnHugo
Geplaatst:

Ikke wil! Ik heb al iets gemaakt wat voor de helft klaar is, dus die maak ik vanavond even af en dan post ik hem. :D

Geplaatst:

Oke, leuk. :)

Hier is die van mij. Hij is alleen wel te groot voor dit forum, maar nog wel een signature.

darkwatch02.jpg

Geplaatst:

GwnHugo:

darkwatch02.jpg

TomHagen:

MazaSig.png

Ik zal even een modje PB'en dat de battle kan beginnen. :*D

Succes!

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Gwnhugo.

Jouw signature geeft vergeleken met die van Tomhagen iets meer contrast weer en oogt allemaal wat cleaner. Met name de effecten zien er realistischer en wat vloeiender uit. Ik durf niet te zeggen of alle effecten door jou zijn gemaakt maar het geheel oogt erg strak. Nou ga ik er vanuit dat dit een stock is, bepaalde dingen zitten er dus ook al in verwerkt, neemt niet weg dat het wel een erg mooie signature blijft. Je had er denk ik wel nóg meer uit kunnen halen. Zo had je de signature een wat donkerdere thema kunnen geven waarbij de effecten en het midden als lichtpunt gebruikt kon worden, hiermee zal je signature er nog veel meer uitspringen.

De signature van Tomhagen is niet verkeerd maar ik ben niet zo weg van je smudge-techniek. Het komt iets te rommelig over en je border keuze had ik liever anders gezien. Volgende keer gewoon beter kerel.

Geplaatst:

Ook ik stem op GwnHugo.

Of alle effecten door hem gemaakt zijn maakt in principe weinig uit, ik maakte ook regelmatig gebruik van textures. Het gaat erom hoe je ze plaatst, en hoe je er een geheel van maakt. Ik moet zeggen dat dat erg goed is gelukt. Die van TomHagen bevalt me in grote lijnen ook wel, maar het smudge gedeelte vind ook ik niet geslaagd. Het komt daardoor rommelig over.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem ook op GwnHugo

De sig ziet er beter uit, heeft toch wat meer uitstraling als die van TomHagen en er zitten mooie effecten in

>>> Door .Levi: Bedankt voor je stem, deze telt alleen niet meer mee. Het was stemmen t/m 22 september.<<<

Sorry levi, zag het te laat

Bewerkt: door Royboow
Geplaatst:

Winnaar is Gwnhugo! Gefeliciteerd met je overwinning. Hiermee verdien je +1 punt voor in de ranking en daarmee verhuis je van Nr. 18 naar Nr. 17. Helaas, Tomhagen heeft verloren en verliest daarmee -1 punt, wisselt van plek en komt terug op de 18e plek.

Closed & updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...