djcas Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) [WIP|SA|SCM] GTA SA RP GEPAUZEERD/GESTOPT Ik ben bezig aan een script voor GTA SA die een beetje op het dagelijkse leven moet lijken. In deze mod kun je oa: Iets gaan drinken aan de bar Huizen kopen* Bedrijven kopen (waar je $$$ mee verdient)* Auto's exporten (waar je $$$ mee verdient)** ? Truck missies doen (waar je $$$ mee verdient)** ? Wanted personen doden (waar je $$$ mee verdient)** ? Wanted auto's halen & afleveren (NIET hetzelfde als exporten)** De taxi nemen naar bekende bestemmingen** Drugs kopen* En er komt oa: Een kraan-auto (is klaar maar geschrapt: Te onstabiel (staat er wel nog in maar gedeactiveerd)) ? Een pay&spray voor vliegtuigen** Een kleerkast (niet veel mogelijkheden)* Legerpatrouille bij Area 51** Ammu-nation** Een bank (om $$$ af te halen, op te zetten en te lenen)*( in Los Santos / in Bayside / in Las Venturas ) ATM's (om $$$ op te zetten en af te halen)**( in Los Santos / in Bayside / in Las Venturas ) ? Grenswacht ** Cutscene bij wasted( in Los Santos / in Bayside / in Las Venturas ) Cutscene bij busted**( in Los Santos / in Bayside / in Las Venturas ) Boordcomputer bij politiewagens: Emergencylights functie Sirene aan/uit Mogelijkheid om wanted level te verwijderen ? Politie missies** [*]Boordcomputer bij ambulance: Emergencylights functie Sirene aan/uit Mogelijkheid om jezelf te verzorgen [*]... ? niet zeker dat het er komt Klaar * Wordt aan gewerkt/half afgewerkt ** Moet er nog aan beginnen Zoals je ziet is er nog niet veel (heel weinig) gedaan Het is een beetje een mix van engels en nederlands, sommige teksten zijn in het engels, andere in nederlands. Info Je hebt CLEO nodig om gebruik te kunnen maken van sommige functies.Spawnplaats opnieuw kiezen als je dood gaat (druk op F4) Emergencylights in cutscenes Opslaan zal ook met CLEO werken (CLEO 4) [*]Als je dood bent, verlies je al je geld dat je op zak hebt. Geld die je op je bank account gezet hebt, verlies je dus niet. Bug gevonden? plaats een reactie of stuur een PM Snapmaps Huizen die al klaar zijn: Click here to view the SnapMap Bedrijven die al klaar zijn: Click here to view the SnapMap GEPLANDE Bedrijven: Click here to view the SnapMap Spawnplaatsen: Click here to view the SnapMap Banken: Click here to view the SnapMap Screens komen eraan Laad scherm Spawn plaats Politie wagen boordcomputer Wasted cutscene in Grove Street Wasted cutscene in Bayside Wasted cutscene in Las Venturas (Voorlopige) Script info: Regels: 3734 Groote: 73360 b Threads: 12 (13) Download Via gtaforum.nl grootte: +- 400 KB bestandstype: .zip (er is geen .rar beschikbaar) MPACK7.zip Om te installeren Maak een MPACK (Tutorial van Dutchy3010) Kopieer de files Om te spelen Kies "Nieuw spel" Kies GTA SA RP laatste update: 20/08/2010 update 20.08.2010 26/02/2011 update 26.02.2011 nieuw in update 26.02.2011: boordcomputer bij politiewagens boordcomputer bij Ambulance cutscenes bij wasted & busted Bar bugfix nieuw in update 20.08.2010: Kleerkast Bar Huizen Bedrijven Drugs Bewerkt: 23 juli 2011 door djcas Reageren
R-fl3x Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Ik mag dan wel geen SA scripter of dergelijke zijn; maar ik vind het gewoon een heel leuk idee waar je nu mee bezig bent! Ik denk dat als je alles doet wat je hebt vermeld, het wel wat 'sjieks' kan worden! Succes dermee! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Veel succes nog! Reageren
Beagle Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Ik ben heel erg benieuwd, leuke ideeën zijn het. Voorwaarde is wel dat je even wat screens laat zien . Succes, maar: In deze mod kun je oa: Iets gaan drinken aan de bar Huizen kopen* Auto's exporten (waar je $$$ mee verdient)* Truck missies doen (waar je $$$ mee verdient)** En er is oa: Een kleerkast Deze bestaan al (standaard in het spel). Wat was je dan van plan? Uitgebreider maken o.i.d.? Reageren
djcas Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) Ik ben heel erg benieuwd, leuke ideeën zijn het. Voorwaarde is wel dat je even wat screens laat zien . Succes, maar: In deze mod kun je oa: Iets gaan drinken aan de bar Huizen kopen* Auto's exporten (waar je $$$ mee verdient)* Truck missies doen (waar je $$$ mee verdient)** En er is oa: Een kleerkast Deze bestaan al (standaard in het spel). Wat was je dan van plan? Uitgebreider maken o.i.d.? -Ik heb er een kleerkast ingestoken om te zorgen dat er iets is van kleren, het is ook alleen maar de speciale kledij (politie-uniform enzo) dat er beschikbaar zal zijn. -Huizen kopen: tja, om iets te hebben van huizen -Auto's exporten: daar moet ik nog's op denken -truck missies: idem -Iets gaan drinken aan de bar staat toch niet in het originele spel? (behalve met een date) in ieder geval: de screens komen eraan Bewerkt: 28 februari 2011 door djcas Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Auto's exporten (waar je $$$ mee verdient)* Ik meende dat er op de bouwplaats ten noorden van The Strip ook een kraan stond, ik ben echter vergeten wat voor soort kraan dit was (je kunt er in ieder geval in). Het zou natuurlijk goed kunnen dat daar een magneet aanzit (al vermoed ik dat het een sloopkogel is). Leuk idee, ik hoop dat je dit doorzet! Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Auto's exporten (waar je $$$ mee verdient)* Ik meende dat er op de bouwplaats ten noorden van The Strip ook een kraan stond, ik ben echter vergeten wat voor soort kraan dit was (je kunt er in ieder geval in). Het zou natuurlijk goed kunnen dat daar een magneet aanzit (al vermoed ik dat het een sloopkogel is). Leuk idee, ik hoop dat je dit doorzet! Dat is een Magneet Die kraan bij de SF bouwput die garage daar heeft wel een Sloopkogel En bij de grote kraan in de haven van SF heb je ook een Magneet Reageren
game~skater Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Ik heb hem net getest en ziet er pretty nice uit. Alleen heb ik misschien een klein bugje gevonden: Als je in de bar staat en je komt in het menu om wat te bestellen en je drukt op enter kan je geen kant op. Dan moet je wachten tot je een drankje heb gekocht. Weet niet of dit een bug is of gewoon een verkoop truc... Reageren
djcas Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Ik heb hem net getest en ziet er pretty nice uit. Alleen heb ik misschien een klein bugje gevonden: Als je in de bar staat en je komt in het menu om wat te bestellen en je drukt op enter kan je geen kant op. Dan moet je wachten tot je een drankje heb gekocht. Weet niet of dit een bug is of gewoon een verkoop truc... bedankt voor de reactie, ik heb het getest en opgelost maar ik ga nog wachten met uploaden tot ik meer veranderingen heb. EDIT: nieuwe update online! Bewerkt: 26 februari 2011 door djcas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.