Jump to content

Goed stuur tot 30€

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik zoek een goed stuur om F1 2010 te spelen, max 30eu. het mag 2dehands, versnellingklepjes, goeie druk op pedalen (zoals auto). Wie kan mij helpen?

dit vond ik

2dehands.be/computer-game-consoles/computer-onderdelen/racestuur/hama-racing-wheel-thunder-v5-76860303.html

or

kapaza.be/belgie/stuur-voor-pc-games-51708574.htm

post ook je eigen suggesties

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Een goed stuur voor dertig euro kan je nieuw sowieso op je buik schrijven. Voor dat geld krijg je enkel iets dat stuurt en waar je een beetje met de pedalen kan spelen. Je bent al wel bij de tweedehands spullen aan het kijken, maar ik raad je aan om eerst een aantal mogelijke sturen uit te kiezen en pas daarna tweedehands rond te kijken. Let er bijvoorbeeld ook op of het stuur echte force feedback heeft. Racen zonder terugkoppeling in het stuur is geen racen; dan kan je net zo goed een Wii-stuur gebruiken.

Ik zou je met plezier de Logitech MOMO Racing aanraden, maar die ligt zo te zien buiten je prijsklasse en wordt helaas ook niet meer gemaakt. Echt zonde, want het is een fantastisch stuur.

Geplaatst:

Ik wou Logitech G27 zeggen, maar dat past niet in je budget. clown.gif Toen dacht ik aan een G25, maarja daar kan je wel een paar stuurtjes van 30 euro voor kopen. clown.gif Enige mogelijkheid is je budget verhogen, naar 40/50 euro... dan kunnen wij je weer een aantal stuurtjes aanbieden.

Laat ik nog even zeggen dat ik geinteresseerd ben in dat stuur dat je aanraadt, Thunder; een Logitech MOMO steering wheel met pedalen? Ik geef er maximum 60eu voor uit. Wie kan dat stuurtje verkopen aan me? Ik vind niets op internet.

BELGIE AUB? GEEN NEDERLANDSE SITES

Wat vind je van deze?

http://nl.kapaza.be/belgie/logitech-momo-racing-force-feedback-wheel-game-51006626.htm

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Laat ik nog even zeggen dat ik geinteresseerd ben in dat stuur dat je aanraadt, Thunder; een Logitech MOMO steering wheel met pedalen? Ik geef er maximum 60eu voor uit. Wie kan dat stuurtje verkopen aan me? Ik vind niets op internet.

BELGIE AUB? GEEN NEDERLANDSE SITES

Wat vind je van deze?

http://nl.kapaza.be/belgie/logitech-momo-racing-force-feedback-wheel-game-51006626.htm

De MOMO werkt niet fantastisch met de ps3. Daarnaast wordt hij voor de ps3 niet officieel ondersteunt door codemasters (hij doet het misschien wel, maar dat kunnen ze niet garanderen. Dus daar moet je voorzichtig mee zijn. Dit lijstje komt van codemasters:

A COG representative has posted in this thread F1 2010 Officially Supported Wheels/Controllers

In the past month or so we've received a lot of questions regarding which racing wheels & controllers are officially supported F1 2010, and now that the list has been finalised I thought I would post it up.

Below are the racing wheels and controllers that F1 2010 OFFICIALLY supports:

Please note that we'll hopefully be looking at increasing support for additional wheels/controllers in the future, so please let us know if you think there are any glaring omissions.

PS3:

• DUAL SHOCK 3

• Logitech Driving Force EX/RX

• Logitech Driving Force Pro

• Logitech Driving Force GT

• Logitech G25 Racing Wheel

• Logitech G27 Racing Wheel

• Thrustmaster Run’N’Drive Wireless Rumble Force

• Thrustmaster Dual Trigger Rumble Force

Geplaatst:

Trouwens, een stuur voor F1 2010 kopen is pure geldverspilling, de FFB is om te huilen en je hebt echt niet het gevoel dat je ook echt met het stuurtje aan het sturen bent. Neem daarbuiten aan dat je hem ook voor andere spellen gebruikt, voor spellen als rFactor en de komende rF2 is een stuurwiel echt bijna een must, en daarom is een goede voor wat meer geld gewoon aan te raden

Geplaatst:

Trouwens, een stuur voor F1 2010 kopen is pure geldverspilling, de FFB is om te huilen en je hebt echt niet het gevoel dat je ook echt met het stuurtje aan het sturen bent. Neem daarbuiten aan dat je hem ook voor andere spellen gebruikt, voor spellen als rFactor en de komende rF2 is een stuurwiel echt bijna een must, en daarom is een goede voor wat meer geld gewoon aan te raden

Ik m'n G25 al een tijd, maar ik speel er wel mee op F1 2010.. ik moet zeggen dat het een stuk lekkerder rijd dan een simpele controller van PS3/Xbox360, omdat je daarbij geen FFB, geen 900* enzovoort. Daarbij reageert je controller van de PS3/Xbox gewoon een stuk sneller waardoor het voor anderen onrealistisch lijkt. Ik heb gister een stuk of 3/4 op de multiplayer gereden en ik kon m'n ogen niet geloven, mensen die met 200 km/u de muur inreden omdat ze niet afremden. op Valencia gister, ik zie een stuk of 3/4 auto's de bocht uitvliegen, leek wel een gangbang buiten die baan tussen die 3/4 auto's. puh2.gif

Geplaatst:

Gekkie, voeg me toe op F1: Sparubens

Wie kan me nou een goed stuur aanraden voor 50 - 60 euro?

Is Ferrari challenge GT een goed stuur?

Raad mij er nou gewoon eentje aan, ik wil echt aan de slag met F1 2010

heb net een stuur van ferrari gt experience gekocht en het werkt niet. Krijg mijn geld niet meer terug.

Logitech Driving Force Wireless Wheel zou ik zeggen.

Draadloos forcefeedback-stuurwiel

USB-ontvanger

Wisselstroomdraad (3,5 meter)

Snelstartgids

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

heb net een stuur van ferrari gt experience gekocht en het werkt niet. Krijg mijn geld niet meer terug.

Bedoel je dat het niet werkt met F1, of dat het niet gevonden wordt door je pc?

Als het niet ondersteund wordt door het spel dan is dat jouw schuld. Als hij niet ondersteunt wordt mag je wel verwachten dat hij het niet doet. O.o

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...