Jump to content

VC naar de knoppuh


Daisy

Recommended Posts

Ik zit met een groot probleem, en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb gisteren de boeing 737 en de toyota gedownload voor VC. Ik heb stap voor stap de uitleg gevolgd om ze zo in VC te zetten. Toen ik VC opstartte stond het vliegtuig er wel, maar telkens als ik ook maar in de buurt van sunshine auto's kwam ( waar de toyota zou moeten staan inplaats van de duluxo ) liep hij vast en stond er een bericht van dat er een fout opgetreden is, iets met het geheugen. Ik heb het wel 10 keer gedaan maar telkens weer liep hij vast. Toen had ik alles maar weer terug gezet en het vliegtuig en de toyota er weer uit gehaald, maar toen ik VC weer wou spelen, startte hij niet eens op :blink: , of dat stomme bericht was er weer. :angry:

De laatste tijd had hij dat ook met gta3, die starte ook al niet meer.

weet misschien een van jullie hoe ik dit probleem kan oplossen?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel backups, maar had verder ook nog een nl mod, kan het daar aan liggen want hij geeft ook een fout zoals deze

De foutmelding is:Unhandled exeption c0000005

at addres 006610b8

zo ongeveer dan

Link to comment
Delen op andere websites

De NL-taal mod is waarschijnlijk het probleem, die heeft zich niet aan de regels gehouden die gelden in het .txd-bestand, er zijn namelijk dingen die je gewoon niet kunt wijzigen zoals tijd enz. dat staat in het programma daarvoor aangegeven met [number], als je die wél ga veranderen, of toetsen die ergens voor ingesteld zijn, loopt het spel vast zodra ze op je scherm zouden moeten komen. Een andere oorzaak kan ook zijn dat je de Toyota niet goed geïnstalleerd hebt, dat er dingen in de handling.cfg aangepast moesten worden en wat fout is gegaan, dan loopt het spel ook vast. Dit kan ook gelden voor een ander bestand in de C:\...\data map. Of je hebt de Toyota niet goed verwijderd, daar kan het ook aan liggen. Je kunt nu het beste even naar het modding forum hier gaan, daar zitten mensen die er veel meer verstand van hebben. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...