Jump to content

nieuwe PC voor Ikwilditnietinvullen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi mensen ik wil graag een nieuwe PC want ik HAAT mijn P4 1.8 ghz :N en ati radeon 9800 pro pc dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Budget:700 euro Max 750

Doel:GTA 4 op high kunnen draaien

Desktop of laptop:desktop

Merk pc of samengesteld:samengesteld

Benodigde randapparatuur:monitor muis speakers en toetsenbord

Besturingssysteem:windows 7 64 bit

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:hardeschijf maar doe wel een bij want de mijne is maar 55 gb :N

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel:maakt niet uit maar intel is ZO prijzig

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:ja

Extra koeling (voor overklokken)?:nee

Geplaatst:

wat bedoel je nu? zelf in elkaar zetten of door alternate/azerty laten in elkaar proppen?

Geplaatst:

wat bedoel je nu? zelf in elkaar zetten of door alternate/azerty laten in elkaar proppen?

laten doen door bedrijf

Geplaatst:

Ik heb wel wat voor je samengesteld klik.

Hiermee kun je wel GTA IV spelen op low / medium.

Alles zit erbij beeldscherm, toetsenbord, muis en speakers, ook heb je een legale windows

Geplaatst: (bewerkt)

*kuch kuch* als je een dualcore zou nemen Ipv triple core, maar dan een wat betere grafische kaart zou nemen, kan je GTAIV dan niet op wat hogere settings doen?

Ik heb een Pentium Dualcore, en een redelijk goeie grafische kaart (GT320 1GB GDDR3/GDDR5 weet niet precies) en ik kan hem met gemak op 720p spelen op me 22" monitor met medium settings.

Ps: gelieve niet te dubbelposten, danku? als je effe had gewacht met te bumpen had ik wel wat voor je samengesteld :)

Bewerkt: door Mr. Psycho

*kuch kuch* als je een dualcore zou nemen Ipv triple core, maar dan een wat betere grafische kaart zou nemen, kan je GTAIV dan niet op wat hogere settings doen?

Ik heb een Pentium Dualcore, en een redelijk goeie grafische kaart (GT320 1GB GDDR3/GDDR5 weet niet precies) en ik kan hem met gemak op 720p spelen op me 22" monitor met medium settings.

Ps: gelieve niet te dubbelposten, danku? als je effe had gewacht met te bumpen had ik wel wat voor je samengesteld :)

Sorry hoor.

Maar een Tripple core is altijd een stuk beter voor GTA IV dan een dual core.

En dan al helemaal een pentium D.

Verder is een GT320 helemaal geen goede kaart (het is gewoon een budget kaartje) en is deze zelfs iets sneller.

Als je echt wilt beter wilt gaan games zou ik je als advies geven haal windows ergens anders vandaan (gratis).

Geef 20 euro extra uit aan een X4 CPU (AMD Athlon II X4 6xx), en 80 euro aan een betere kaart in de vorm van een GTX460

Bewerkt: door PinganZ

lijkt wel een leuke pc bedankt :klap:

Bewerkt: door Ikwilditnietinvullen
Geplaatst:

Die PC zal zeker wel voldoen voor een potje GTA IV. Het scherm wat erbij zit draait 'slechts' op 1366x768, wat niet bepaald een zware resolutie is. Daardoor zal die Radeon HD5670 wel in zijn nopjes zijn in dat systeem. Ik denk dat medium wel haalbaar is, high helaas niet.

Nu voor een Dual Core gaan lijkt mij geen strak plan. GTA IV heeft wel trek in meerdere kernen. Ik vind dit persoonlijk een erg mooie PC voor z'n prijs.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...