GuitarGuy666 Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 (bewerkt) Weet iemand hoe een glas effect werkt bij een gewone signature? Graag uitleg en zo snel mogelijk. Dan is het helemaal goed Supergtagamer EDIT: Ik gebruik CS2 Bewerkt: 21 september 2010 door supergtagamer Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Hier is niet echt een eenduidig antwoord op te geven, aangezien dit op meerdere manieren kan. Ik heb een tijdje terug deze tutorial geschreven, ik denk dat je daar wel wat mee kunt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Hier is niet echt een eenduidig antwoord op te geven, aangezien dit op meerdere manieren kan. Ik heb een tijdje terug deze tutorial geschreven, ik denk dat je daar wel wat mee kunt. Bedankt, maar ik doe dat wel met de brush tool, alleen maakt hij het donkerder Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Dit is een zeer handige site. En dit is ongeveer wat je zoekt denk ik: Klik. Reageren
340100 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 op www.deviantart.com kunnen mensen allemaal bewerkingen zetten, en er staan ook een heleboel tutorials op. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 op www.deviantart.com kunnen mensen allemaal bewerkingen zetten, en er staan ook een heleboel tutorials op. Thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.