rora Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 (bewerkt) Hallo Weet iemand hoe deze missie moet ; Je moet na die villa's rijden en dan moet je opgevenment na zo ***shop maar wat moet je dan doen ---> ?? Ik had eerst die gast met zo rode pijl boven hem dood geschoten maar dat was het niet Weet iemand dit? Welke missie dit is weet ik zo niet Bewerkt: 21 september 2010 door rora Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je deze missie bedoelt: Do You Have Protection? (klik). Kijk daar eens voor een uitgebreide uitleg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2010 Je moet hem ook niet doodschieten, je moet hem in het been schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.