RAMAKERS Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 hallo allemaal ik wil graag gaan modden met openiv 0,9 BETA maar ik moet iets instellen voordat ik bestanden kan wijzigen hij zegt dan dit: ''OPENIV CANNOT WORK BECUASE IMPORTANT INFORMATION WASN'T OBTAINED FROM THE GTAIV.EXE. PLEASE SET CORRECT PATH OF THE GTAIV.EXE IN THE OPENIV SETTINGS IN MIJN GEVAL IS DIT DUS: D:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\ MAAR TOCH WEIGERT IE.. HELP ME;) RAMAKERS. edit: ps sorry voor de caps was ik helemaal vergeten... even eten.. en dan 2 jupilertjes achterover kiepen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 Welke versie van GTA IV heb je (m.a.w. welke patch heb je geïnstalleerd?) Misschien kan deze reactie op GTAFs.com je wat helpen, al is deze out-dated en dateert hoogstwaarschijnlijk van een oudere versie van OpenIV. Hetzelfde doen als die persoon kan het misschien toch oplossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RAMAKERS Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 (bewerkt) Welke versie van GTA IV heb je (m.a.w. welke patch heb je geïnstalleerd?) Misschien kan deze reactie op GTAFs.com je wat helpen, al is deze out-dated en dateert hoogstwaarschijnlijk van een oudere versie van OpenIV. Hetzelfde doen als die persoon kan het misschien toch oplossen. hoi, heb geen iedee welke versie ik heb geen updates ofzow erop gezet aangezien dan de graphics supper slecht waaren. bedankt voor de link ik ga er eens even een kijkje op nemen mvg, ramakers edit: link lukt niet, helemaal. download link is dood. hier een foto van mijn eror. en de map. Bewerkt: 21 september 2010 door RAMAKERS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 Is je GTA IV legaal en de standaard .exe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RAMAKERS Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 Is je GTA IV legaal en de standaard .exe? gta iv is legaal ja. maar wat bedoel je met standaard .exe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 of je een crack/no-cd geebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RAMAKERS Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2010 of je een crack/no-cd geebruikt hoi, nee ik gebruik niks daarvan. verder is dit probleem op gelost van mij apart: graag. ik maak nu een nieuwe over spark iv. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.