ricco-john-deere Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Hallo, ik rij normaal altijd samp heb nog nooit singelplayer gedaan maar ik wil nu wel is singelplayer doen, maar nu heb ik het probleem alles gaat veel te snel!, de tijd gaat 2x zo snel, ik loop zo van de ene kant naar de andere kant van de wereld, ik heb alles al gedaan bij de instellingen, maar het lukt me niet, dus wie kan me hierbij helpen? Vriendelijke groeten,! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Al geprobeerd opnieuw te installeren of de cheat LIYOAAY of SLOWITDOWN ingetiept? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Da's een bekend probleem voor mij, ik heb er zelf ook een tijd last van gehad. Gelukkig is het simpel op te lossen: Start je spel op. Als je eenmaal ingame bent, switch je terug naar je bureaublad (Met Alt+Tab, Windows, Ctrl+Alt+Delte, kan allemaal). Nu open je je taakbeheer (Via Ctrl+Alt+Delete). Ga naar het tabje 'Processen'. Hier zou ergens het proces van het spel moeten staan, aangezien die nog steeds draait. Zoek 'm op, en vervolgens ga je via de rechtermuisknop naar 'Affiniteit instellen'. Je ziet als het goed is nu CPU 0 en CPU 1 aangevinkt staan. Vink simpelweg CPU 0 uit, en je probleem zou opgelost moeten zijn. Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Da's een bekend probleem voor mij, ik heb er zelf ook een tijd last van gehad. Gelukkig is het simpel op te lossen: Start je spel op. Als je eenmaal ingame bent, switch je terug naar je bureaublad (Met Alt+Tab, Windows, Ctrl+Alt+Delte, kan allemaal). Nu open je je taakbeheer (Via Ctrl+Alt+Delete). Ga naar het tabje 'Processen'. Hier zou ergens het proces van het spel moeten staan, aangezien die nog steeds draait. Zoek 'm op, en vervolgens ga je via de rechtermuisknop naar 'Affiniteit instellen'. Je ziet als het goed is nu CPU 0 en CPU 1 aangevinkt staan. Vink simpelweg CPU 0 uit, en je probleem zou opgelost moeten zijn. Bedankt!, ik ga het zo snel mogelijk uitproberen zit nog even op school! spel installeren heb ik al 2x gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.