Jump to content

2 Designs

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben dan zelf dan wel (nog) niet in staat om dit soort dingen te maken, echter wil ik wel eens een beoordeling geven..

Je logo vind ik wel geslaagd. Het is namelijk vrij "simpel". Met dat "simpel" bedoel ik niet qua werk, maar het logo zelf, er is niet te moeilijk over gedaan. Het oogt strak en zakelijk, wat ik voor het onderwerp wel goed vindt. Je hebt er een paar leuke glanzende effecten over gedaan om wat diepte te creëren. Enige minpuntje wat me zo opvalt is dat de "X" redelijk dicht op de "F" staat, maar dat is slechts een klein detail. Al met al een leuk logootje, KUTGW :)

Dan je wallpaper, jammer dat je render er niet compleet op is komen te staan (de linkervoet valt een beetje weg zo). Wat de versieringen rechts voor moeten stellen weet ik niet, maar storend kan ik het ook weer niet vinden. De tekst had ik persoonlijk anders gedaan (weet niet hoe ik dat moet uitleggen). Voor de rest weinig op-/aanmerkingen!

Overigens, wat moet dat "AL" o.i.d. voorstellen aan de linkerrand? :puh:

Geplaatst:

De wallpaper:

De gefeatherde Arjen Robben lijkt wel schuin ofzo, dat is het eerste wat me opvalt in vergelijking met de normale render. Verder vind ik dat je meer de accenten zou moeten leggen op de lichaamsdelen en niet ergens bij Robben in de buurt. Maar KUTGW!

Geplaatst:

Logo is mooi. Strak, duidelijk en aantrekkelijk. Geen tierelantijntjes zoals je dat wel eens ziet bij lelijke logo's.

Wallpaper vind ik een stuk minder geslaagd. Wel tien verschillende figuurtjes en vormpjes en vlekjes en zo wat vooral niet bij elkaar past. De achtergrond is vooral grijs en grauw, niet echt een goede keuze. Tekst, logo en render zijn in principe goed, maar tekst is raar geplaatst, dat hangt daar ergens boven het logo.

Ik zou eerst alles weg doen, behalve het logo en de render. Tekst verzetten naar een betere plek (zoals rechts midden ergens). De achtergrond een betere kleur geven en alleen nog maar kleuren gebruiken die er bij passen. Dus ook niet vijf verschillende, hoogstens twee of drie.

Geplaatst:

Dank jullie voor jullie tips, ik zal vanmiddag een v2 maken van Robben,

@ VWO-er, dat zal vast de teskt van een texture zijn ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...