KingSix Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik kan alle corona's pakken behalve degene die vanboven op het platte stuk van de halfpipe is.. hoe geraak je daarop? Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Misschien kan je het proberen met die bunnyhop bug ofzo dan spring je veel hoger. Je moet eerst een submachine gun in je handen hebben, daarna spring je en dan schiet je maar niet zo dat je de kogels ziet. Maar je kan ook gewoon erop komen ik heb het gehaald dat je zo schuin die haf pipe opgaat, zo is het mij gelukt. Bewerkt: 27 juni 2005 door Little Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Je red alles je moet alleen nog dat rondje op de halfpipe bij dat platte gedeelte. Inderdaad best lastig, maar wat ik deed is een beetje in het midden van die halfpipe staan met je fiets naar achteren, snel fietsen en met je analoge stick naar voren blijven als je de lucht in bent. Als je de lucht in bent moet je wel even stoppen met fietsen natuurlijk. Ik denk dat iedereen hiervoor zo zijn eigen manier voor heeft dus meer tips kunnen er wel aankomen succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Het lukt me nog steeds niet om die op de ramp te pakken.. ik heb vaak een minuut dertig de tijd maar het wilt me niet lukken.. nog andere tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb daarvoor de cheat gebruik van "jump 100 feet in the air with your bike". Ik sprong op de ramp en reed er gewoon vanaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Uhm.. kan je dan nog steeds 100 % hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Turlijk, na ongeveer 740 cheats springt Mad Dogg, tijdens de missie dat je hem moet redden, na een paar seconden van het dak. Eentje kan geen kwaad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Ik zal als ik jou was gewoon geen cheats gebruiken want dit is echt zonder cheats te doen. Die cheat van Killerboy 100 feet in the air lijkt mij een beetje moeilijk om dan ook nog op de ramp te komen. Maar zoals ik al eerder heb gezegt als je eenmaal tussen die halfpipe met je fietsje staat ga naar achteren op de halfpipe en fiets heel hard naar voren echt ik kreeg hem met gemak. Blijf geconcentreert want zo moeilijk is hij echt niet. Edit: @KingSix - Misschien dat je even een aanloopje moet nemen en dan heel hard fietsen en zodra je bij de halfpipe bent effe een bunnyhop maken en er dan schuin op af gaan. Waarschijnlijk ga je dan wel snel omhoog. Probeer dat eens, anders weet ik het ook echt niet meer. Succes! Bewerkt: 2 juli 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Nope nog steeds niet, zucht. Het enigste dat me lukt is mijn voorwiel er op krijgen.. mja, blijven proberen dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Nope nog steeds niet, zucht. Het enigste dat me lukt is mijn voorwiel er op krijgen.. mja, blijven proberen dus. bij mij is het gelukt ik bleef zoff rolle op de half pipe en dan ineens supersnel en l1 en naarvoor leunen dan lukt het wel maar bij mij is het pas na 3 keer gelukt maar het is echt wel te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.