Jump to content

BMX challenge

KingSix

Recommended Posts

Misschien kan je het proberen met die bunnyhop bug ofzo dan spring je veel hoger.

Je moet eerst een submachine gun in je handen hebben, daarna spring je en dan schiet je maar niet zo dat je de kogels ziet.

Maar je kan ook gewoon erop komen ik heb het gehaald dat je zo schuin die haf pipe opgaat, zo is het mij gelukt.

Bewerkt: door Little Mister
Delen op andere websites

Je red alles je moet alleen nog dat rondje op de halfpipe bij dat platte gedeelte.

Inderdaad best lastig, maar wat ik deed is een beetje in het midden van die halfpipe staan met je fiets naar achteren, snel fietsen en met je analoge stick naar voren blijven als je de lucht in bent.

Als je de lucht in bent moet je wel even stoppen met fietsen natuurlijk.

Ik denk dat iedereen hiervoor zo zijn eigen manier voor heeft dus meer tips kunnen er wel aankomen succes. ;)

Delen op andere websites

Ik zal als ik jou was gewoon geen cheats gebruiken want dit is echt zonder cheats te doen.

Die cheat van Killerboy 100 feet in the air lijkt mij een beetje moeilijk om dan ook nog op de ramp te komen.

Maar zoals ik al eerder heb gezegt als je eenmaal tussen die halfpipe met je fietsje staat ga naar achteren op de halfpipe en fiets heel hard naar voren echt ik kreeg hem met gemak.

Blijf geconcentreert want zo moeilijk is hij echt niet. ;)

Edit: @KingSix - Misschien dat je even een aanloopje moet nemen en dan heel hard fietsen en zodra je bij de halfpipe bent effe een bunnyhop maken en er dan schuin op af gaan.

Waarschijnlijk ga je dan wel snel omhoog.

Probeer dat eens, anders weet ik het ook echt niet meer.

Succes!

Bewerkt: door .Levi.
Delen op andere websites

Nope nog steeds niet, zucht. Het enigste dat me lukt is mijn voorwiel er op krijgen.. mja, blijven proberen dus.

bij mij is het gelukt ik bleef zoff rolle op de half pipe en dan ineens supersnel en l1 en naarvoor leunen dan lukt het wel maar bij mij is het pas na 3 keer gelukt maar het is echt wel te halen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...