TomHagen Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 (bewerkt) Sig gemaakt voor een battle, stemmen alsjeblieft! Maar hier wil ik uiteraard gewoon tips en loftuitingen. Versie twee: Bewerkt: 3 oktober 2010 door TomHagen Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Je gaat met sprongen vooruit, Tom. Het belichte middenstuk trekt de aandacht naar Maza toe, en leidt af van het saaie, zwarte stuk aan de zijkanten. De renders zijn mooi geplaatst, al pakt het effect niet zo goed uit bij z'n benen. Die lijken haast vergeeld. De lightsource is misschien wat aan de zwakke kant, maar het is in ieder geval duidelijk waar de belichting vandaan komt. De rood-oranje-gele vlek achter Maza ziet er aan de rechterkant goed uit, maar aan de linkerkant is-ie geel met wat zwarte vegen, en dat vloekt een beetje met de achtergrond. Deze had je misschien toch beter rood kunnen laten. Waarom er twee gekruiste strepen in de achtergrond staan is me een raadsel, want het haalt in mijn ogen de 'flow' een beetje weg. De tekst is nog wel een verbeterpuntje. Deze lijkt er een beetje opgeplakt, en staat eigenlijk los van de rest van de signature. Ik ben er zelf ook niet zo'n kei in, maar bij SoccerGraphics kunnen ze er hele mooie dingen mee. Ik geef eigenlijk nooit een eindcijfer, maar ik vind dat je flinke vorderingen maakt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Ik geef eigenlijk nooit een eindcijfer, maar ik vind dat je flinke vorderingen maakt. Thanks! Had al op soccergraphics gekeken voor wat inspiratie, vandaar dat het een beetje te compleet is misschien. Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Bumpertje! Versie twee: Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Iemand met een mening? Ik smeek u! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Veel Beter! Ik was niet echt te spreken van die gekke vegen maar zonder ziet het er al stukken beter uit. Ik vind dat je de achtergrond nu ook beter hebt gemaakt en het past veel beter bij het geheel van de signature. Twee minpuntjes zijn toch de tekst, want dat vond ik bij je vorige versie wel mooier (alleen niet op de goeie plek dan) en de border, want ik vind dat de border te weinig opvalt terwijl hij wel mooi zou staan bij je signature. Verder goed werk dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.