Jump to content

Simulate Pressure met Pen Tool

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al sinds ik met PS begon een probleem wat maar niet goed wil komen. Het 'Simulate Pressure' checkboxje.

Ik maak dus een Path met de Pen Tool en klik vervolgens op 'Stoke Path...'. Ik klik Brush aan en vink het vakje met Simulate Pressure aan. Er zou dus een fade out moeten komen, maar dat gebeurt niet. Sterker nog, er gebeurt helemaal niets behalve een normale, saaie, rechte lijn.

Dingen die ik al geprobeerd heb (2px round brush, opacity 100%, flow 100%):

- Brush hardness op 0%, vinkje aan en uit

- Brush hardness op 15 %, vinkje aan en uit

- Brush hardness op 100%, vinkje aan en uit

Niks helpt! Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt :)

Geplaatst:

Dit probleem wordt meestal veroorzaakt doordat er iets mis is met je voorkeursinstellingen. Selecteer je tabje met brushes, en klik naast het plaatje van de brush bovenaan op het pijltje. Je krijgt nu een dropdown menu te zien. Klik op 'Reset Brushes'.

Als het goed is zou dit moeten werken. Is dit niet het geval, laat het dan even weten. ;)

Geplaatst:

Dit probleem wordt meestal veroorzaakt doordat er iets mis is met je voorkeursinstellingen. Selecteer je tabje met brushes, en klik naast het plaatje van de brush bovenaan op het pijltje. Je krijgt nu een dropdown menu te zien. Klik op 'Reset Brushes'.

Als het goed is zou dit moeten werken. Is dit niet het geval, laat het dan even weten. ;)

Nope, weer hetzelfde. :(

Geplaatst: (bewerkt)

Nope, weer hetzelfde. :(

Vink onder Brushes (F5) Shape Dynamics eens aan?

Dank je! Heb wat met de instellingen wat rond geklooit en ook bij Transfer. Komt nu (eindelijk) een goeie lijn uit.

_O_

Bewerkt: door Dr.McShizzle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...