W3sl3y Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 ik weet niet waar ik het moet posten (dus doe ik het maar hier) en ik heb al gezocht met zoekfuctie. Als je een trainer gebruikt (bijv. GTA SA Moneytrainer) kan je dan het spel nog wel voor 100% uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Waarschijnlijk wel want je kan hem ook 100% uitspelen met codes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Waarschijnlijk wel want je kan hem ook 100% uitspelen met codes. Je kan hem niet 100% uitspelen met de riot cheat (dit is al miljarden jaren bekend). Want anders springt Madd Dogg meteen van het dak af als je de missie Madd Dogg doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik d8 als je cheats gebruikt kan je het spel maar voor 99,99% uitspelen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik d8 als je cheats gebruikt kan je het spel maar voor 99,99% uitspelen :lol: klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.