Morph1 Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 hallo, ik probeer al heel lang mijn poorten open te zetten om andere mensen mijn dingen in mijn server te laten zien, maar hij doet het nog steeds niet. zou iemand kunnen helpen met de instellingen of kijken of er wat fout is, anders zou ik tog nog maar eens heel goed naar de verbindingen tussen de routers en de modem moeten kijken. btw ik heb een lynksys WRT45G router hier wat screens uit de router: hier van PFportchecker : en hier van cmd met ipconfig : ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen, alvast heel erg bedankt Reageren
ted80 Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Geplaatst: 23 september 2010 (bewerkt) als je de routers/kabels niet verwisselt gaat t niet werken Edit: is die linksys router 1 of router 2? Bewerkt: 23 september 2010 door ted80 Reageren
Morph1 Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2010 als je de routers/kabels niet verwisselt gaat t niet werken Edit: is die linksys router 1 of router 2? de linksys is router 2, maar zou het niet werken als ik ook de poorten in de andere router open zet? Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Geplaatst: 23 september 2010 Bekijk even dit diagram (geweldige Paint skills heb ik toch ): Als jouw PC nummer 1 is moet je enkel de poorten in router 1 open zetten. Als jouw pc echter nummer 2 is, moet je de poorten openen in beide routers. Reageren
Morph1 Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2010 (bewerkt) ja maar het leuke is is dat ik er net ben achter gekomen dat achter een schot een kastje zit waar mijn router (waar ik overgens als enigste op zit) zijn internet vandaan haalt, en ik haal het weer uit de router, dus in jou tekening zou ik pc 2 zijn maar ik zou router 2 eruit kunnen halen:D, dan zou het tog moeten werken als ik de poorten van router 1 openzet EDIT: het werkt eindelijk, heel erg bedankt voor jullie tijd Bewerkt: 23 september 2010 door Morph1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.