Jump to content

Tot ziens, Svenie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Svenie heeft besloten voortaan als Megalid verder te gaan op dit forum. Dit betekent niet dat we nooit meer iets van hem horen; hij heeft beloofd om nog wel langs te wippen als niet-crewlid. Ook zal hij nog steeds aan de Wiki werken. Gelukkig maar, want de kennis van GTA waarover Svenie beschikt is haast onuitputtelijk.

Ik wil via deze weg Svenie bedanken voor zijn vele inzet, zowel als moderator als als Wiki medewerker.

Zijn fora worden overgenomen door ASPHALT (GTA CTW) en VWO-er (MP fora). Ik wens ze veel succes, maar ze hebben zich beiden al ruimschoots bewezen als crewlid en dus heb ik er alle vertrouwen in dat ze dit naar behoren zullen doen.

_O_ Svenie _O_

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cabyon

2

• Dutchy3010

1

• Silverbyte

1

• Grand Theft Auto TOM

1

Geplaatst:

Svenie, ik ken je niet echt goed, maar je hebt bewezen een uitstekend moderator te zijn. Bedankt voor je inzet, zowel op het forum als WikiGTA. Het ga je goed. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Jammer dat je weg gaat Svenie... Het ga je goed. :)

En ASPHALT en VWO-er veel plezier met de nieuwe taken. :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Oké, dit zag ik dus zeker niet aankomen. Jammer dat je dit hebt besloten, maar natuurlijk begrijpelijk gezien de redenen. Hopen dat we je nog vaak zullen zien.

Succes Aspie en VWO-er. :) Zal wel lukken!

Geplaatst:

Alhoewel je de laatste tijd niet meer actief was in het CW gedeelte (niemand overigens) vond ik je een fantastische moderator! Veel geluk met je groene kleurtje!

Svenie bedankt voor je inzet en nog veel succes!

VWO-er & ASPHALT veel plezier met je nieuwe taken

Bewerkt: door BoerTijger
Geplaatst:

Bedankt Svenie. Jij was een van de weinige die veel van GTA CTW af wist en daarom ook iedereen er mee hielp als iemand er vragen over had (bijvoorbeeld ik).

Andere Admins veel succes toegewenst. :cya:

Svenie bedankt voor je inzet _O_ en VWO-er en ASPHALT veel succes met het modereren

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

Bedankt Svenie voor je inzet voor zowel het forum als WikiGTA. Succes met je andere activiteiten!

Daarnaast wil ik ASPHALT succes wensen met het modereren van de Grand Theft Auto: Chinatown Wars-fora!

Geplaatst:

Had dit niet echt zien aan komen...

Haast ieder plaatje van TLAD of TBOGT was door hem gemaakt...

Bedankt voor je inzet op het forum!

Geplaatst:

Je was al een tijdje wat minder actief volgens mij, dus het zat er wel aan te komen.. Ik wil je nog even complimenteren met je werk als crewlid, want dat deed je fantastisch! We moeten elkaar nog eens spreken. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...