rora Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Hoi Ik heb nu Windows vista waar IV kan opdraaien maar omdat vista zovaak vastloopt krijg ik misschien windows 7 Maar dan kan ik geen gta meer spelen Ja op een andere computer met windows xp maar dan heb ik niet meer op mijn eigen! Weet iemand hier een oplossing voor ---> ??? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Maar dan kan ik geen gta meer spelen Hoezo niet? Geef daar eens antwoord op. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Op Windows 7 kan je ook gewoon GTA IV draaien, geen zorgen. Alle informatie daarover vindt je terug in dit topic. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Geplaatst: 23 september 2010 ik heb ook windows 7 en bij werkt gta IV prima Reageren
rora Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 (bewerkt) ik heb ook windows 7 en bij werkt gta IV prima Nou dat moet ik maar eens rustig bekijken Bedankt! Bewerkt: 4 oktober 2010 door rora Reageren
rora Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Moet je Take Two Interactive Software Inc downloaden? 1. Ik doe mijn CD erin 2. Ik klik op de linkse vak. Maar dan komt er Take Two Interactive Software. Moet ik dan op Ja klikken? Ik zijk miss wel veel maarja straks doet ie het niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.