Miek Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Ik ben een echte formule 1 fan lijkt me super spel, maar als ik het hier zo lees begin ik toch een beetje te twijfelen. Maja naar een filmpje van f1 2010 was het meeste van de twijfel weer weg. Dus toch maar kopen als die word afgeprijst Maak je geen zorgen, het is een leuk spel, maar er ontbreken gewoon belangrijke dingen zoals slipstreamen en safety car. Ook de bugs zijn storend, stel je voor: je bent 1ste en als je pit, laten ze je sowieso als laatste er weer uit. Erg frustrerend. Dit is ondertussen opgelost door een patch, maar die patch heeft ervoor gezorgt dat er veel Force Feedback ontbreekt in de game (de FF is weggevallen in de game als je veranderd van versnelling) Goeie game, maar met de nodige game breakers. Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 (bewerkt) dat heb ik nooit gehad dat ik als laatste op de baan terugkwam. Echt een waardeloos spel, het is echt een spel voor 10 jarige kindjes die nog nooit van het fenomeen 'ideale lijn' hebben gehoord, de AI is makkelijk gezegt doodsimpel. Ik speel het hier op een toetsenbord, kan de AI gerust op Legend zetten en zelf fuel en tyre sim aan, ik versla ze met 2 vingers in de neus, nou wat leuk. GRiD, DiRT2 en DiRT waren een stuk leuker, want daar was de AI ten minste uitdagend. Dit spel heeft echt half-baked AI, ze zijn traag, fuel/tyre sim is niet op hun toe gepast en de lijnen die ze rijden zijn makkelijk gezegt lachwekkend te noemen. Buiten dat om geeft het spel totaal geen uitdaging, het rijden is compleet irritant omdat er totaal geen idee is dat je pusht, verschil tussen harde en zachte banden is 2 seconden waar je bij het rijden niks van merkt, spinnen kan je niet en als het je toch overhoopt lukt kun je het nooit corrigeren omdat het spel geen limiet heeft die je kunt merken. Trouwens, slipstreamen mist helemaal niet Bewerkt: 11 november 2010 door wesley123 Reageren
Miek Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2010 dat heb ik nooit gehad dat ik als laatste op de baan terugkwam. Echt een waardeloos spel, het is echt een spel voor 10 jarige kindjes die nog nooit van het fenomeen 'ideale lijn' hebben gehoord, de AI is makkelijk gezegt doodsimpel. Ik speel het hier op een toetsenbord, kan de AI gerust op Legend zetten en zelf fuel en tyre sim aan, ik versla ze met 2 vingers in de neus, nou wat leuk. GRiD, DiRT2 en DiRT waren een stuk leuker, want daar was de AI ten minste uitdagend. Dit spel heeft echt half-baked AI, ze zijn traag, fuel/tyre sim is niet op hun toe gepast en de lijnen die ze rijden zijn makkelijk gezegt lachwekkend te noemen. Buiten dat om geeft het spel totaal geen uitdaging, het rijden is compleet irritant omdat er totaal geen idee is dat je pusht, verschil tussen harde en zachte banden is 2 seconden waar je bij het rijden niks van merkt, spinnen kan je niet en als het je toch overhoopt lukt kun je het nooit corrigeren omdat het spel geen limiet heeft die je kunt merken. Trouwens, slipstreamen mist helemaal niet Naar mijn weten kan ik op een hand tellen bij mensen waar slipstreamen wel is gelukt, dan op Easy mode; op expert is het gwn onmogelijk, je kan de auto's alleen voorbij als je ze outbraked. En een tip voor je: speel online. Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 schat, ik speel met AI op legendary en rijdt nog het snot uit de ogen van de AI, het spel is echt doodsimpel. En daarbij werkt slipstreamen gewoon nog. Weet je uberhaupt wel wat het is? kijk maar op je teller als je erachter hangt... Daarbij is outbraken ook dood en doodsimpel want de rempunten van de AI slaan nergens op, de AI slaat uberhaupt helemaal nergens op. Ik kan regelmatig wel 2 keer zo laat remmen als de AI, dan is outbraken kinderspel... En online kan ik niet, want ik ga geen geld uitgeven aan een GFWL spel waarbij ik door 'een foute NAT' amper online kan en waar ik wel online kan spelen word doodgegooit met van die gozers die nog nooit van eerlijk rijden hebben gehoort en alleen maar cheaten. FF voor de duidelijkheid, daar werd ik mee doodgegooit met GRiD online, vraag me af waarom het in dit geval zijn geld wel waard is. Reageren
Miek Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2010 @Wesley: volg je F1 op tv? ff een pic van mijn playground: Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 ja, kijk alle kwalificaties en races live Reageren
Miek Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2010 ja, kijk alle kwalificaties en races live Nice, Abu Dhabi wordt spannend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.