Jump to content

PC GTA IV Onderdelen samenstellen.


Alphatwin

Recommended Posts

Hallo, kan iemand wat voor mij samenstellen zodat er ik GTA IV op MAX 'Settings' graag zonder haperen of dat hij traag gaat doen.

Budget: 400 Euro

Doel: GTA IV op Max Settings kunnen spelen!

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Dell Optiplex GX620

Benodigde randapparatuur: Heb ik al.

Besturingssysteem: Windows XP Service Pack 3

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Misschien mij Grafische Kaart (Mag ook een nieuwe zin hoor!)

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Maakt niet uit wat het beste is voor mijn PC!

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf

Extra koeling (voor overklokken)?: Alleen als het nodig is.

Nog wat extra info.

post-94240-1285256245,89.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Alphatwin

    12

  • PinganZ

    6

  • Davedavy

    4

  • Hayte

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo, kan iemand wat voor mij samenstellen zodat er ik GTA IV op MAX 'Settings' graag zonder haperen of dat hij traag gaat doen.

Budget: 400 Euro

Doel: GTA IV op Max Settings kunnen spelen!

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Dell Optiplex GX620

Benodigde randapparatuur: Heb ik al.

Besturingssysteem: Windows XP Service Pack 3

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Misschien mij Grafische Kaart (Mag ook een nieuwe zin hoor!)

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Maakt niet uit wat het beste is voor mijn PC!

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf

Extra koeling (voor overklokken)?: Alleen als het nodig is.

Nog wat extra info.

post-94240-1285256245,89.jpg

Volgens mij haal je met 400 euro gta4 low niet eens

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe processor ~140 euro, nieuw moederbord ~50 euro, nieuwe videokaart ~150 euro, nieuwe voeding ~50 euro, nieuw RAM ~70 euro.

(~ = uit m'n hoofd, dus ongeveer)

Samen is dat zo'n 460 euro. Daarmee kan je nog steeds geen Max aan, reken maar op ongeveer Medium. Ook zal je Windows licentie hoogst waarschijnlijk verlopen zijn. Als je deze op legale maniertjes wilt verkrijgen, zal dat je ook weer 99 euro minder maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, een nieuwe kast zou ook wel handig zijn... Heb je zelf de computer kennis om een HDD en DVD Drive uit je pc te halen en in je nieuwe pc te doen? Scheelt namelijk weer wat geld.

En moet het overigens persé Max zijn? Daarvoor heb je namelijk een best wel groot budget nodig, denk aan ~800 euro, exclusief Windows 7

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, een nieuwe kast zou ook wel handig zijn... Heb je zelf de computer kennis om een HDD en DVD Drive uit je pc te halen en in je nieuwe pc te doen? Scheelt namelijk weer wat geld.

En moet het overigens persé Max zijn? Daarvoor heb je namelijk een best wel groot budget nodig, denk aan ~800 euro, exclusief Windows 7

Ter informatie, ik ben 12 jour oud ik krijg misschien met de kerst een nieuwe PC voor 800 Euro en anders moet ik daar maar op wachten.

En ik ben over een 3 weken ongveveer jarig maar dan krijg ik denk ik geen nieuwe PC (ik krijg me nieuwe PC als ik op HAVO niveau blijf.)

en mijn vader heeft er wel verstand van de meeste onderdelen dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter wacht je dan gewoon tot kerst. Het zou zonde zijn om nu je computer te gaan upgraden als je later toch een nieuwe krijgt. ;)

Ja, daar heb je gelijk ik heb best wel verstand van Computers voor een 12-jarige dus ik weet wel wat ik uitkies! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beter wacht je dan gewoon tot kerst. Het zou zonde zijn om nu je computer te gaan upgraden als je later toch een nieuwe krijgt. knipoog.gif

Ja, daar heb je gelijk ik heb best wel verstand van Computers voor een 12-jarige dus ik weet wel wat ik uitkies! smile3.gif

Als je er verstand van had, wist je dat je voor 400euro GTA IV niet op max kunt spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Beter wacht je dan gewoon tot kerst. Het zou zonde zijn om nu je computer te gaan upgraden als je later toch een nieuwe krijgt. ;)

Ja, daar heb je gelijk ik heb best wel verstand van Computers voor een 12-jarige dus ik weet wel wat ik uitkies! :)

Wat weet je dan zoal? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Beter wacht je dan gewoon tot kerst. Het zou zonde zijn om nu je computer te gaan upgraden als je later toch een nieuwe krijgt. ;)

Ja, daar heb je gelijk ik heb best wel verstand van Computers voor een 12-jarige dus ik weet wel wat ik uitkies! :)

Wat weet je dan zoal? ^_^

Uhmm... weet niet alles uit mijn hoofd maar zou iemand anders ook alvast een nieuwe PC voor me kunnen uitkiezen waar het niet zo duur is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...