Jump to content

PC GTA IV Onderdelen samenstellen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan er gewoon niet tegen als mensen opscheppen , en er dan niks van weten :schater:

Ik weet genoeg en dat zijn vooral de BASIS dingen zoals films en games downloaden porgramma's maken met visual basic 2008 schijf formatteren etc...

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Alphatwin

12

• PinganZ

6

• Davedavy

4

• Hayte

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik kan er gewoon niet tegen als mensen opscheppen , en er dan niks van weten :schater:

Ik weet genoeg en dat zijn vooral de BASIS dingen zoals films en games downloaden porgramma's maken met visual basic 2008 schijf formatteren etc...

hmm, das dan zeker nieuw, want als ik formatteer dan doe ik dat eerder met een dos bootdisk, en niet met VB.

Daarbij, illegaal dingen downloaden word nou niet echt verstaan onder pc kennis...

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm voor 400/500 euro kan je makkelijk een pc krijgen waarmee je gta 4 op medium/high kan zonder shadows

Gewoon goedkope kast, ati harde schijf enz. Ik ben ook 12. Mijn pc heb ik met mn vader in totaal 220 euro voor betaalt

Specs :

apport van Tom's computer

Uitgevoerd op 23-9-2010, 21:38:08

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: To Be Filled By O.E.M.

- Computermodel: To Be Filled By O.E.M.

- Computernaam: PC_VAN_TOM (in werkgroep WORKGROUP)

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ASRock

- Model: ALiveXFire-eSATA2..

- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.

- BIOS Model: Default System BIOS, versie P3.80

- Aansluitingen: PCIE1 (Vrij), PCIE2 (Vrij), PCIE3 (Gebruikt), PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij)

- Poorten:

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ (Dual Core)

- Kloksnelheid: 3091 MHz

- Socket & Cache(s): CPUSocket, 1024 KB L2 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 2047 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-200 PC2-1600 100 MHz, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:)

- Grootte: 149,05 GB (149,05 GB (C:) )

- Vrije ruimte: 47,56 GB (47,56 GB (C:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend, E: Onbekend

- Model(len): C: ST3160022ACE ATA Device IDE, D: TSSTcorp CDDVDW SH-S223C ATA Device, E: FAF B41IVO9INKDI SCSI CdRom Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ATI Technologies Inc.

- Model: ATI High Definition Audio Device

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: ATI Radeon HD 5600 Series

- Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68D8)

- Geheugengrootte: 512 MB VRAM

- Stuurprogramma: aticfx32.dll,aticfx32.dll,aticfx32.dll,atiumdag.dll,atidxx32.dll,atiumdva.cap, versie 8.14.01.6117

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 60 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)

- Model: USB-HID

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: USB

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Standaard-PS/2-toetsenbord

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Realtek RTL8168B/8111B Family PCI-E GBE NIC (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.2.3, MAC: 00:19:66:83:82:F6, DHCP: 192.168.2.1

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 10.1

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

- Versie: 6.0.6001

- Service Pack: Service Pack 1

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool

Wel nog harde schijf van oude pc en geen windows vista want hadden we al

Ik kan btw fallout 3 bijna op alles max, GTA 4 op medium enzo, dus ik ben blij ;D

Bewerkt: door Zombiespeed
Geplaatst:

Ik weet het niet echt waar die m heeft gekogt

Ik kan m wel navragen als hij weer teurg van zn werk is vanavond

Geplaatst:

Dudes, geen monster-quotes bitte.

Je kan overigens geen pc kopen die IV aankan voor dat geld (220), inclusief fatsoenlijke kast, OS, etc.

Maar wat voor nut heeft het om nu je eigen geld uit te geven, als je toch al weet dat je in twee maanden tijd een nieuwe gaming-rig krijgt. Tot die tijd ga je dan maar Spongebob kijken ofzo, weet ik veel.

Geplaatst:

Inderdaad.

En of een oude Athlon 6000+ en een 5600 Series GTA IV op max zullen gaan spelen.

@Zombiespeed: Zover Ik weet maakt ATi GPU's en geen hardeschijven.

Geplaatst:

Dudes, geen monster-quotes bitte.

Je kan overigens geen pc kopen die IV aankan voor dat geld (220), inclusief fatsoenlijke kast, OS, etc.

Maar wat voor nut heeft het om nu je eigen geld uit te geven, als je toch al weet dat je in twee maanden tijd een nieuwe gaming-rig krijgt. Tot die tijd ga je dan maar Spongebob kijken ofzo, weet ik veel.

Ik kijk geen spongebob, en ik zit op de middelbareschool en ik heb een PS3 met GTA IV ter beschikking. En misschien krijg ik die nieuwe PC wel niet en ik wil Z.S.M GTA IV spelen!

Geplaatst:

Dan kijk je geen Spongebob, boeit mij wat. Ik zou toch wachten op kerstmis. Rond die tijd komen er overigens ook nieuwere technologietjes uit, dus hopelijk wat prijs wijzingingen. Dus zie ik persoonlijk geen reden om nú een pc te kopen. Maar klant is koning, dus je zegt het maar.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben het met Hayte eens. Einde van dit jaar is de nieuwe HD6000 reeks van AMD als het goed is op de markt en daardoor zal de HD5000 reeks vermoedelijk goedkoper gaan worden. Daar kan je dan je voordeel mee doen. Plus dat zoals reeds gezegd je budget niet echt geweldig is voor je wensen.

De onderdelen van de eerder genoemde PC en dan met name de Athlon processor is overigens al lang niet meer te koop. Daar zijn ze te oud voor. Bovendien kun je met die processor maximaal op low spelen.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Ik ben het met Hayte eens. Einde van dit jaar is de nieuwe HD6000 reeks van AMD als het goed is op de markt en daardoor zal de HD5000 reeks vermoedelijk goedkoper gaan worden. Daar kan je dan je voordeel mee doen. Plus dat zoals reeds gezegd je budget niet echt geweldig is voor je wensen.

De onderdelen van de eerder genoemde PC en dan met name de Athlon processor is overigens al lang niet meer te koop. Daar zijn ze te oud voor. Bovendien kun je met die processor maximaal op low spelen.

Beste, Sprunk mijn budget voor m'n nieuwe PC is 800 Euro. Dat zou toch wel genoeg moeten zijn?

Geplaatst:

Natuurlijk is 800 euro genoeg voor een pc.

Als daar dan niet een beeldscherm en overige rand apparatuur van gekocht moeten worden, kun je een heel erg mooi systeem kopen.

Geplaatst:

Natuurlijk is 800 euro genoeg voor een pc.

Als daar dan niet een beeldscherm en overige rand apparatuur van gekocht moeten worden, kun je een heel erg mooi systeem kopen.

Beste, PinganZ ik heb het liefste met beeldscherm want ik heb een erg oud beeldscherm een 'Philips 170C4' dus ik wil daar wel graag een nieuwe bij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...