Hi-duh2 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 check de ammonation maar eens in las desperados aan de oost kant bevenin daarbinnen staat een heel bekende pop als je ff zegt hoe je een platje erbij doet doe ik de foto er ook bij...... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 welke pop??? mijn gta sa ps2 is stuk en zal nieuwe gta sa binnen 1week krijgen op PC dus kan ik niet bekijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Oa in de Ammunation van San Fierro kan je een kartonnen pop van CJ vinden: Zelf vond ik deze anderhalve week terug alleen helaas staat het nog niet in de WT aangezien BT het druk heeft met zijn werk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 geinig , een tweeling-broer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 geinig , een tweeling-broer Een houten tweelingbroer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 kan je hem ook kapot knallen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 kan je hem ook kapot knallen ? Nee dat gaat niet. Als ik er op schiet gaat het niet kapot dus... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ai wel lol ik ga ff kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik vind die pop op og loc lijken ofnie <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik vind die pop op og loc lijken ofnie <_< sorry hoor maar die pop is CJ. Joriz speel jij met codes? (als ik zo naar je geld kijk denk ik toch... ja) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik vind die pop op og loc lijken ofnie <_< sorry hoor maar die pop is CJ. Joriz speel jij met codes? (als ik zo naar je geld kijk denk ik toch... ja) neen je moet niet perse met codes spelen voor veel geld te hebben ik heb nog meer dan hem allemaal verdiend met paarderennen :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Zet dat van og lock maar gauw uit je hoofd, rockstar is trouwens tamelijk lui: gewoon geknipt uit een screenshot :-) screen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts