creampuff Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Geplaatst: 23 september 2010 (bewerkt) Hallo Ik heb de Handling Editor gedownload doet het helemaal goed alleen ik weet niet wat ik moet veranderen om sneller te gaan en sneller te acceleren met een Moped. Kan iemand mij vertellen wat ik moet invullen? Bewerkt: 23 september 2010 door creampuff Reageren
Beagle Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Acceleratie = hoe snel je optrekt; maximum snelheid = hoe hard je maximaal kan gaan. Dat is ongeveer wel het belangrijkste "om hard te gaan". Reageren
creampuff Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 ja dat snap ik maar het staat daar anders weergeven ik had al veranderd maar toen ging het helemaal fout, dus weet jij wat je moet invullen bij max.velocity? want gaat dat over de snelheid want nergens staat de maximum snelheid alleen over de acceleratie maar als je teveel ga je slippen toch? Reageren
Beagle Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Je snapt toch wel dat max velocity de maximum snelheid is? En ja, te veel acceleratie is niet goed. Je moet een beetje testen. Reageren
creampuff Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Ja ik snap het maar ik vraag wat moet je daar invullen de cijfers? wat is het beste? zeg maar bij Max Velocity? 200? en bij Acceleration 50? ik weet niet de beste verhouding, kan die alleen maar voor auto's vinden. Reageren
Beagle Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Trial and error, dan hè? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.