Jump to content

Opnieuw beginnen met GTA4 modden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een tijd terug redelijk 'intensief' gta4 gespeeld en ook zelf zitten modden en dergelijke (in de zin van, auto's downloaden, installeren, handlingline's tweaken en dergelijke, heb destijds ook iets van een extra mod geinstalleerd waarme IV er een stuk mooier uit zag, naam iemand?)

Helaas was mijn pc destijds nog redelijk traag, en met 2gb werkgeheugen icm veelsteveel carskins, en andere skins crashde het spel nogal vaak.. ben er toen ook mee gestopt omdat ik niet fijn meer kon spelen met de mods die ik erin wou hebben

Nu heb ik sinds vanmiddag wat extra werkgeheugen in pc gestampt (8gb) en ben ik een weekje terug van xp32bit naar w7, 64bit overgestapt, draait ammal hartstikke mooi en snel :Y

Helaas heb ik bij het installeren en het updaten ( :zz: :zz: ) van gta4 gemerkt dat t allemaal net anders is, Social club is niet meer nodig maar je dient er nog wel voor in te loggen als je online wil spelen? (vraagteken?!)

ennnnnn

Ik kan me bijgod NIET meer vinden wat ik als basisbestanden moet installeren om weer te kunnen modden (tijd terug moest je een paar bestanden bijzetten en dan logde je nie meer in op social clubs oid, en dan kon je naar hartelust modden.)

WIE O WIE zou zo aardig willen zijn om mij stap voor stap (ofja, een lijstje met een paar trefwoorden en hier een daar een zinnetje uitleg mag ook) uit te leggen hoe ik gta 4 zo krijg dat ik er weer auto's in kan zetten en handlingfiles en dergelijke kan aanpassen? Ook de 'mod' waarmee IV er optisch een stuk op vooruit ging zou ik graag weer terug zien.

ffies mn pc specs op een rijtje (niet dat het er toe doet denk, behalve dat ik x64 w7 heb)

Besturingssysteem Microsoft Windows 7 Ultimate x64

DirectX DirectX 11.0

CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E6750, 2666 MHz (8 x 333)

Moederbordnaam ASRock 4Core1333-FullHD (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 1 HDMR, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN)

Systeemgeheugen 7680 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)

Video kaart NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 (512 MB)

Geheugencapaciteit 1863.0 GB (1266.0 GB vrij)

p.s. is er al een native trainer (zo heette dat toch?) voor de laatste versie van IV? :engel:

Ik hoop dat iemand mij wil helpen. :*D

Geplaatst:

Mooi, die 8gig :puh:.

In ieder geval is er nog steeds Social Club, maar zit die (meen ik) in GTA IV zelf. Geen apart programma meer. Native trainer werkt gewoon met de laatste patch (asi loader ook gewoon). Je hoeft geen aanpassingen te maken, gewoon installeren die mods.

Die ene mod heet dacht ik realistic IV of iets in die richting.

Geplaatst: (bewerkt)

:cya: Beagle, long time no see

Ik heb ondertussen de native trainer aan de praat, echter vraagt GTA mij nu in te loggen om mn spel op te slaan, dit werkt echter niet omdat er een netwerk fout zou zijn? Mn inet doet t gewoon prima, dus wat ishet probleem in deze?

edit: en de handlingfiles aanpassen gaat dit ook nog zoals het ging? (readonly uitzetten en gaan met diebanaan?)

Bewerkt: door guarnere
Geplaatst:

Dat netwerk probleem ligt ergens anders aan. De handling aanpassen kan niet zomaar meer. Die is nu geëncrypteerd. Die moet je decrypten met een asi script van Alexander Blade.

Geplaatst: (bewerkt)

blijkbaar heeft gta zich zelf niet geupdate :cab: ik heb wel een interne social games zoals jij al zei, maar de gameversie is nog 1.0.1.0.. ffies updated

edit: waar vind ik dat script? heb op zijn website gekeken, maar daar zie ik niks staan ?

Bewerkt: door guarnere

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...