sandorbok Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2010 Iedereen zegt dat de politie op pjc900 motors rijd maar dat bij mij ook niet geen 1 politie agent rijd op een motor die police bike komt niet eens voor in het spel alleen bij online kan je er op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2010 Eh , dus ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2010 Eh , dus ? Ja alsof we hier iets mee opschieten. Ik denk dat de topicstarter bedoel dat hij heeft gehoord dat de LCPD op PCJ 600's rijd. Dit is niet het geval. Ik denk dat je in de war bent de met Police Bike uit TBOGT. Deze komt alleen voor in de Multiplayer en word niet door de agenten zelf bereden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2010 Het kan wel zo zijn dat de LCPD om jou te achtervolgen een NPC van zijn motor af trekt, om achter jou aan te gaan. Dat doet de LCPD ook met auto's, best realistisch. (op z'n Amerikaans gezien dan ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2010 Je kan de politiemotor ook krijgen op de pc via een trainer, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.