grandtheftauto... Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Hey, ik heb sinds een paar dagen Left 4 Dead gekocht via Steam en toen heb ik maar een nieuwe sig gemaakt: Ik heb er niet veel tijd in gepropt omdat ik hem zo wel leuk vond Wat vinden jullie? Reageren
Casss Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Het is een simpele maar een leuke sig. Ik kan er niet veel over zeggen al vind ik hem wel wat blokkerig. Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 (bewerkt) De achtergrond is wat gedetailleerd, bovendien licht aan de rechterkant, donker aan de linkerkant. Tekst zou ik anders doen, het staat nu zo opgeplakt, zet het wat dichter naar elkaar toe en niet zo 'zakelijk'. Bovendien kan je het wel wat inblenden. De meneer op de voorgrond mag wel wat meer naar voren komen. Dan wordt de sig gewoon wat completer. Ohja, Thenlkiller is raar, maak er dan gewoon The NL Killer van of zo. Bewerkt: 24 september 2010 door TomHagen Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 TheNLGameKiller is me accountnaam op Steam en ik bedoel er eigenlijk mee: The Dutch Game Killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.