GTApimp Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 is nu al een paar keer gebeurt dat als ik gta sa afsluit dat ik dan niet me bureaublad krijg te zien maar een zwart scherm na dit kan ik niks meer met me pc of ik moet de stekker uit het stopcontact trekken :o hoe verhelp ik dit, in het begin was dit namelijk niet, is sinds ik dat vliegveld hep gekocht zo'n 3 a 4 dagen terug. P.S. heb legale versie sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Dat heb ik heel soms ook wel eens en ik heb ook gewoon de legale versie! De pc is wel goed veder voor het spel! Maar dan sluit ik gewoon de pc een keer af! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTApimp Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 hij doet het nu weer normaal :huh: weet nie wat er aan de hand was :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.