Jump to content

Onder de map


GTAKevin023

Recommended Posts

Ey,

Zijn er mensen met makkelijke manieren om onder de map te kunnen komen? Ik kan het wel, maar het is moeilijk. Ik vraag me af of mensen een makkelijkere manier weten.

UPDATE!

Kan het zo ook in singleplayer? Omdat dit multiplayer is maar is dit ook een goede manier of is dit moeilijk? Doen mensen het op deze manier bedoel ik. Kijk vanaf 4:40

JAAAAAAAAAAA!!! Dat is een makkelijke vanaf 4:40 in dit filmpje. Ik weet genoeg. :D

slotje.gifslotje.gifslotje.gifslotje.gifslotje.gifslotje.gifslotje.gif

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kun je via een helikopter bij de Rotterdam Tower onder de map komen. Hoe dit precies moet:

Verder werkt een trainer met airbreak functie op de PC erg goed bij sommige gebouwen, bijvoorbeeld Simple Native Trainer. Gewoon airbreak aanzetten en vooruit tegen een gebouw aanvliegen. Moet je wel loodrecht er tegenaan gaan, anders dan schiet je player/auto soms ineens een andere kant op.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kun je via een helikopter bij de Rotterdam Tower onder de map komen. Hoe dit precies moet:

Verder werkt een trainer met airbreak functie op de PC erg goed bij sommige gebouwen, bijvoorbeeld Simple Native Trainer. Gewoon airbreak aanzetten en vooruit tegen een gebouw aanvliegen. Moet je wel loodrecht er tegenaan gaan, anders dan schiet je player/auto soms ineens een andere kant op.

De glitch van de Rotterdam Tower is er al uitgehaald door Rockstar Games. :)

Dat was ook de enigste die ik wist 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je met 'onder de map komen', als ik vragen mag? In één keer? Via een glitch? Of wat?

Na, een makkelijke manier om onder de map te kunnen komen. Mischien een makkelijke glitch om te vinden of wel gewoon in één keer. Eerst deed ik het altijd door een comet in Foustins huis te plaatsen in de deur door een cheat en soms viel ik dan in dat huis als ik in die comet stapte. Maar het is heel moeilijk. Vaak wordt je terug geketst. :puh: En soms kan ik ook niet instappen. Maar onder de map komen is wel leuk, ik wil alleen een makkelijkere manier weten. Ik heb nou wat video's van mensen gekregen in deze forum dus die ga ik maar eens bekijken. shiny.gif

En voor een crewlid, de meeste Emoticons zijn wit met een kruis erin. cool2.gif Maar ze doen het wel in het berichtvak, ze zijn alleen wit met rode kruis in de Emoticons lijst. cool2.gif

Als het goed is kun je via een helikopter bij de Rotterdam Tower onder de map komen. Hoe dit precies moet:

Verder werkt een trainer met airbreak functie op de PC erg goed bij sommige gebouwen, bijvoorbeeld Simple Native Trainer. Gewoon airbreak aanzetten en vooruit tegen een gebouw aanvliegen. Moet je wel loodrecht er tegenaan gaan, anders dan schiet je player/auto soms ineens een andere kant op.

Ah, bedankt. Ik hou je op de hoogte of het mij is gelukt knipoog.gif

Gelukt! Dank je wel :D Was even kijken hoe het ging maar het is me gelukt en is inderdaad lekker makkelijk. Heel erg bedankt! :D

Ik neem aan dat de TS Blue Hell bedoelt?

Zie eens deze video:

Succes!

Deze lijkt mij wat moeilijke, maar ik ga hem uitproberen, ik hou je op de hoogte. Dank je wel. icon_mrgreen.gif

Voor een crewlid, de Emoticonslijst is weer goed. En sorry dat ik 3 keer post maar ik weet niet hoe ik 3 quote's in één post kan doen. Want ik kan het niet kopieeren.bloos.gif

En hmm, er mag een slotje op. Ik ga sowieso deze uitproberen maar dan stuur ik wel een bericht naar R-fl3x. thumbsup2.gif

>>> Door Jacky-2007: Triplepost samengevoegd. Je weet hoe de bewerk-functie werkt, zorg er in het vervolg voor dat je niet twee of drie keer achter elkaar post in hetzelfde topic. :tu:

Vragen om slotjes is ook niet de bedoeling. Als je een topic hebt gestart mag je via PB vragen of het topic dicht mag.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op meerdere berichten wilt reageren, klik je naast de gewenste berichten op Citeren en als je klaar bent, klik je op Nieuw bericht plaatsen. Je krijgt dan een het 'reageervenster' waar de quotes netjes onder elkaar staan en onder elke quote kun je dan je reactie plaatsen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op meerdere berichten wilt reageren, klik je naast de gewenste berichten op Citeren en als je klaar bent, klik je op Nieuw bericht plaatsen. Je krijgt dan een het 'reageervenster' waar de quotes netjes onder elkaar staan en onder elke quote kun je dan je reactie plaatsen. knipoog.gif

Oke, dank je wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kun je via een helikopter bij de Rotterdam Tower onder de map komen. Hoe dit precies moet:

Verder werkt een trainer met airbreak functie op de PC erg goed bij sommige gebouwen, bijvoorbeeld Simple Native Trainer. Gewoon airbreak aanzetten en vooruit tegen een gebouw aanvliegen. Moet je wel loodrecht er tegenaan gaan, anders dan schiet je player/auto soms ineens een andere kant op.

De glitch van de Rotterdam Tower is er al uitgehaald door Rockstar Games. :)

Dat was ook de enigste die ik wist 0_0

nou dan niet op de xbox ik heb hem 2 weken geleden nog met vrienden in free mode gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

De glitch van de Rotterdam Tower is er al uitgehaald door Rockstar Games. :)

Dat was ook de enigste die ik wist 0_0

Via de Rotterdam Tower kan ik nog steeds met een Annhilator en een Maverick erin komen. Met een buzzard is dit niet mogelijk heb ik wel gemerkt evenals deze glitch te gebruiken op de plek bij het airport.

Link to comment
Delen op andere websites

De glitch van de Rotterdam Tower is er al uitgehaald door Rockstar Games. :)

Dat was ook de enigste die ik wist 0_0

Via de Rotterdam Tower kan ik nog steeds met een Annhilator en een Maverick erin komen. Met een buzzard is dit niet mogelijk heb ik wel gemerkt evenals deze glitch te gebruiken op de plek bij het airport.

bij de airport kun je niet onder de grond komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...